پلی آلومینیوم کلراید در شرق تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Poly Aluminium Chloride-1
Poly Aluminium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند از محبوب ترین و شلوغ ترین مناطق پایتخت می باشند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، این منطقه از تهران دارای محله است.. از جمله مهم ترین محله های شرق تهران موجود در منطقه می توان به صد دستگاه، فلاح، هفده شهریور، نبرد، شهرابی، قصر فیروزه، آهنگران، مینای جنوبی، تاکسیرانی، پاسدار گمنام، شیوا، اندرزگو، شهید محلاتی، پرستار، آهنگ، افراسیابی شمالی، نبی اکرم، ابوذر، سیزده آبان، شکیب، فرزانه، سرآسیاب دولاب،  چهارصد دستگاه،  مینای شمالی، دژکام، جابری، شکوفه، آهنگ شرقی، اشاره کرد. جالب است. بدانید که یکی از معروف ترین محله های شرق تهران محله دروازه دولاب می باشد که در زمان های قدیم جزو دروازه های شهر تهران به شمار می آمد.

میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.

نارمک در گذشته به عنوان شاه راه اصلی ای که امامزاده صالح را به شرق و جنوب متصل می کرد شناخته می شد. در این آبادی نزدیک به یکصد نفر زندگی می کردند و حرفه اصلی آن ها باغداری بود. پس از دوران قاجاریه و با حضور رضاخان نارمک که به دلیل وجود باغ های انار شناخته می‌شد آهسته آهسته فرایند مدرن شدن خود را دنبال کرد و از سال به عنوان یکی از بخش های اصلی تهران به حساب آمد. مهمترین بخش نارمک میدان هفت حوض می باشد که از دیرباز آنرا به عنوان نماد این محله و حتی شرق تهران به حساب می آورند. بازار هفت حوض که در نزدیکی همین میدان راه اندازی شده است. از چهارراه سرسبز آغاز شده و به انتهای خیابان آیت منتهی می شود.


روش های متفاوتی برای سنتز پلی آلومینیم کلرید وجود دارد که شامل روش آلومینیوم فلزی، روش آلومینیوم هیدروکسید، روش تیتانیوم آلومینیوم، روش کلرید آلومینیوم، محلول قلیایی و غیره است.. فرآیند تولید پلی آلومینیوم کلراید به روش آلومینیوم فلزات، با است.فاده از آلومینیوم، خاکستر آلومینیوم و سرباره آلومینیوم به صورت رخ می دهد:

موضوع مهمی که در رابطه با این ماده ی صنعتی لازم است. بدانید اینکه محصولات حاوی پلی آلومینیوم کلراید جهت از بین بردن آلاینده ها مانند مواد آلی از آب های سطحی، مواد جامد معلق، ذرات کلوئیدی، میکروارگانیسم ها، خاک رس و سیلت مورد است.فاده قرار می گیرند. این ترکیب شیمیایی برای تصفیه ی آب هایی که کدورت کم تا متوسطی دارند بسیار موثر می باشد. زیرا در قیاس با آلوم ظرفیت بیشتری جهت خنثی کردن بار ذرات موجود در آب دارد.

پک تحت عنوان یک منعقد کننده برای لخته سازی و رفع کدورت یا کم کردن TDS آب یا پساب عملیات ناپایدارسازی را روی کلوئیدها انجام می دهد که این کار از طریق جذب روی سطح ذرات کلوئیدی و ایجاد پل، اتصالی بین ذره- پلیمر- ذره، انجام می‌دهد. در واقع پک از طریق تولید یون های هیدروکسیل و پلیمرهای آنیونی چندظرفیتی، باعث تشکیل فلاک ها و ماکرو مولکول های غیرآلی الکتریکی بزرگ که همان لخته ها هستند، در آب می گردد. این مکانیزم سرعت ناپایدارسازی ذره‌ای و در واقع سرعت ته نشینی کلوئیدها را افزایش می دهد، در نتیجه رشد جداسازی و ته نشینی بهتر و سریع تر رخ می دهد. محدوده کارایی این محصول در pH بین الی می باشد. مصرف پک باعث کاهش ناخالصی های آلی آب می گردد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شرق تهران