پلی آلومینیوم کلرید در پردیس ( فروش, تولید و ساخت )

Poly Aluminium Chloride-1
Poly Aluminium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!

مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 

«بنابر این گزارش، شورای عالی شهرسازی ایران در جلسهٔ امروزِ خود پیرو جلسات قبلی در تاریخ‌های // و // و // موضوع احداث مجموعهٔ مسکونی در اراضی موسوم به واقع در جنوب‌شرق شهر جدید پردیس را پیرو صورت‌جلسهٔ مورَّخ /۵/۵ مورد بررسی قرار داد و ضمن تأیید نظرات کمیتهٔ فنی، به چهار دلیل ازجمله مغایرت با مصوبات طرح مجموعهٔ شهریِ تهران، مصوب شورای عالی شهرسازی و هیئت وزیران، احداث مجموعهٔ مذکور را فاقد جنبه‌های فنی و قانونی تشخیص داد و با آن مخالفت کرد. دیگر دلایل مخالف با این طرح، قرارگیری در


برای تولید PAC به روش آلومینیوم فلزات باید واکنشی با است.فاده از آلومینیوم، خاکستر آلومینیوم و سرباره آلومینیوم انجام شود. ابتدا برای روش اسید، هیدروکلریک اسید به خاکستر آلومینیوم اضافه شده و همزمان با هم زدن آن، پک مایع تولید می شود. در ادامه روش قلیایی و خنثی سازی پیش گرفته و طی فرایند پلیمریزاسیون، رسوب گذاری، فیلتراسیون و خشک شدن، پلی آلومینیوم کلرید تولید می شود.

پک تحت عنوان یک منعقد کننده برای لخته سازی و رفع کدورت یا کم کردن TDS آب یا پساب عملیات ناپایدارسازی را روی کلوئیدها انجام می دهد که این کار از طریق جذب روی سطح ذرات کلوئیدی و ایجاد پل، اتصالی بین ذره- پلیمر- ذره، انجام می‌دهد. در واقع پک از طریق تولید یون های هیدروکسیل و پلیمرهای آنیونی چندظرفیتی، باعث تشکیل فلاک ها و ماکرو مولکول های غیرآلی الکتریکی بزرگ که همان لخته ها هستند، در آب می گردد. این مکانیزم سرعت ناپایدارسازی ذره‌ای و در واقع سرعت ته نشینی کلوئیدها را افزایش می دهد، در نتیجه رشد جداسازی و ته نشینی بهتر و سریع تر رخ می دهد. محدوده کارایی این محصول در pH بین الی می باشد. مصرف پک باعث کاهش ناخالصی های آلی آب می گردد.

مکانیزم عملکرد : عملکرد منعقدکننده های قدیمی ناپایدار سازی است. که از طریق فشردگی لایه مضاعف الکتریکی در اطراف ذره کلوئیدی انجام می شود. درحالی که ، پلی آلومینیوم کلراید عملیات ناپایدارسازی را از طریق جذب در سطح ذره کلوئیدی و ایجاد پل های اتصالی ذره – پلیمر – ذره انجام می دهد. این مکانیزم موجب افزایش سرعت ناپایدارسازی ذره ای و در نتیجه رشد سریعتر ذرات و نهایتا بهبود جداسازی می گردد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در پردیس