کربن اکتیو خوراکی در تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Activated carbon food-1
Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.

پس از رضاشاه فرایند دموکراتیزاسیون داری شهرها دوباره مورد توجه نیروهای مشارکت طلب سیاست ایران قرار می‌گیرد و تلاش می‌شود شهر در چارچوب مردم سالارانه در معنای پارلمانتاریستی آن و نزدیک الگوهای غربی اداره شود ماه عسل چنین ایده‌هایی به تصویب قائم مقامی وزارت کشور در غیبت انجمن شهر در سال ۵ و تصویب لایحه قانونی تشکیل شهرداری و انجمن شهر در سال ۸ منجر شد.

جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.


به طور کلی زغال فعال بسیار متخلخل است. و به عنوان یک جاذب بسیار عالی در صنایع گوناگون است.فاده می شود. در صنایع غذایی گرید خوراکی این ماده به صورت E برای بهبود خواص قندهای مانند لاکتوز و فروکتوز است.فاده می شود. حال که با کاربرد کربن فعال در صنایع غذایی آشنا شدید برای

از دیگر موارد اصلی کاربرد کربن اکتیو در صنایع غذایی می توان به صنعت تولید ماء الشعیر اشاره نمود. است.فاده از کربن فعال خوراکی در روند تولید ماء الشعیر باعث میشود دی اکسید کربن تا حد زیادی کاهش پیدا کند. علاوه براین، رنگ و بوی آن بهبود پیدا نموده و کلرامین نیز حذف میشود. در روند تولید نوشابه و سایر نوشیدنی ها و حتی آب معدنی نیز از این ترکیبات است.فاده شده و رنگ و طعم و بو و همچنین کلر موجود در آب حذف میشود.

درود بر شما ایا میشه ذغال اکتیو لوله ای رو خرد کرد و آنرا به قطعات کوچکتر بجهت جذب بیشتر تبدیل نمود ؟آیا در روند تصفیه اخلال بوجود نمیاد؟من از نوع گرانول یا پودری میخوام ولی بدلیل موجود نبودن میخوام همین است.وانه ای رو خرد کنم ایا این کار شدنی هست ؟مشکلی پیش نمیاد ؟ ممنون



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در تهران