کربن اکتیو خوراکی در شهر قدس ( فروش, تولید و ساخت )

Activated carbon food-1
Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اکثر فضای سبز قدس خشک شده و تبدیل به خانه و مراکز صنعتی شده، اما همچنان می‌شود نمونه‌هایی از باغات قدیمی را در آن دید. غیر باغات معروف که در بالا به آن اشاره شد می‌توان به بوستان‌ها هم اشاره کرد. مسئولیت نگهداری از فضای سبز و بوستان‌های شهرقدس بر عهده سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری قدس می‌باشد.

سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.

مرحله دوم با تأسیس کارگاه‌ها و کارخانجات متعدد در کنار جاده قدیم و کنار راه‌آهن و به‌طورکلی شروع رشد سریع تهران در چند دهه اخیر آغاز گردید. در این مرحله با رشد سریع جمعیت منطقه تهران روستای قلعه حسن خان نیز که در فاصله نسبتاً کمی از تهران و در نزدیکی تعدادی از این کارخانجات و کارگاه‌ها قرار گرفته‌است به سرعت رشد نمود.


امروزه کاربرد کربن فعال در صنایع غذایی بسیار مشهود است.. به طور کلی مزه و رنگ نامناسب در غذا و نوشیدنی باید حذف شود و ناخالصی های آن باید رفع گردد. کربن فعال خوراکی یک ماده موثر برای حرف این نوع اضافات است.. کربن اکتیو نوریت و گرانول به دلیل داشتن منافذ زیاد و سطح متخلخل دارای قابلیت جذب انواع ترکیبات شیمیایی مناسب است.. در حال حاضر تولید کنندگان نوشیدنی، به آب با خلوص بالا نیاز دارند و در نتیجه تامین اب از منابع دیگر نیاز به تصفیه است.. از این رو باید اقدام به خرید کربن فعال از تولید کننده زغال اکتیو کنند. در ادامه این مطلب از

درود بر شما ایا میشه ذغال اکتیو لوله ای رو خرد کرد و آنرا به قطعات کوچکتر بجهت جذب بیشتر تبدیل نمود ؟آیا در روند تصفیه اخلال بوجود نمیاد؟من از نوع گرانول یا پودری میخوام ولی بدلیل موجود نبودن میخوام همین است.وانه ای رو خرد کنم ایا این کار شدنی هست ؟مشکلی پیش نمیاد ؟ ممنون

کربن فعال یا زغال فعال نوعی از کربن است. که دارای حفره های کوچک با مقدار حجم پایین می باشد که سطح در دسترس برای جذب و واکنش های شیمیایی را افزایش می دهد. به دلیل وجو این حفرات ریز، گرم از آن دارای سطحی به اندازه بیش از متر مربع است.. به دلیل این نوع سطح بالا، مقدار جاذب زغال فعال نیز بالا می باشد. انواع آن در کربن اکتیو پودری، زغال فعال گرانولی، کربن بلک دانه ای و زغال اکتیو بافته شده با کاربردهای گوناگون در بازار موجود است.. برای تولید کربن فعال از موادی چون زغال سنگ، پوسته نارگیل، پوسته گردو و &#; است.فاده می کنند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر قدس