کربن اکتیو خوراکی در شهرک صنعتی خوارزمی ( فروش, تولید و ساخت )

Activated carbon food-1
Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شهرک صنعتی خوارزمی به یکی از بهترین و بزرگ ترین شهرک های صنعتی تهران تبدیل می شود و با است.ان تهران فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه می توان مسیر این شهرک صنعتی به است.ان تهران را با است.فاده از جاده های مختلف کوتاه کرد، سرمایه گذاری هایی برای احداث جاده های جدید انجام شده است..

شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..


کربن فعال یا زغال فعال نوعی از کربن است. که دارای حفره های کوچک با مقدار حجم پایین می باشد که سطح در دسترس برای جذب و واکنش های شیمیایی را افزایش می دهد. به دلیل وجو این حفرات ریز، گرم از آن دارای سطحی به اندازه بیش از متر مربع است.. به دلیل این نوع سطح بالا، مقدار جاذب زغال فعال نیز بالا می باشد. انواع آن در کربن اکتیو پودری، زغال فعال گرانولی، کربن بلک دانه ای و زغال اکتیو بافته شده با کاربردهای گوناگون در بازار موجود است.. برای تولید کربن فعال از موادی چون زغال سنگ، پوسته نارگیل، پوسته گردو و &#; است.فاده می کنند.

کربن فعال میله ای که به نام کربن اکتیو مدادی نیز شناخته می شود، شکلی است.وانه ای دارد. این مدل کربن فعال اکسترودد یا است.وانه ای کمترین میزان غبار، قدرت مکانیکی بسیار بالا و افت فشار بسیار پایینی دارد که موجب می شود بیشترین کارایی را داشته باشد.

شرکت فراب تدبیر تصفیه از شرکتهای تخصصی در زمینه مشاوره و اجرای سیستم های تصفیۀ آب و فاضلاب در ایران است. که به پشتوانه سالها تجربه و تحقیق و به پاس همکاری با مهندسین و کارشناسان این حوزه و به کار گیری ماشین آلات پیشرفته توانسته در بسیاری از پروژه های بزرگ و کوچک داخلی و برون مرزی نقش مهمی ایفا کند و اکنون یکی از قدیمی ترین و بزرگترین واحدهای تولید کننده تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب کشور است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی خوارزمی