کربن اکتیو خوراکی در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, تولید و ساخت )

Activated carbon food-1
Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

برای مثال تصور کنید که برای تهیه کابینت لازم بود که چوب لازم را از شرکتی در شهر دیگر تهیه کرده و یراق آلات با کیفیت نیز از طریق شرکتی جداگانه در شهر دیگر تأمین شود. تنها هزینه حمل و نقل و زمان لازم صرف شده برای تأمین آن‌ها باعث می شد که تولیدکننده متحمل زیان شده و قیمت نهایی محصول را افزایش دهد.


در ابتدا توجه به این نکته فوق العاده مهم است. که سطح کیفی کربن اکتیو در صنعت غذایی بسیار مهم است. و به این صورت است. که است.فاده از این ماده با سطح کیفی پایین نمی تواند به طور کامل آلایندگی محصولات خوراکی را از بین ببرد. در ادامه کاربرد کربن فعال در صنایع غذایی و نوشیدنی را معرفی کرده و به توضیح آن می پردازیم.

گلوکز، ساکاروز و فروکتوز از مهم ترین مواد شیرین کننده می باشند که در صنایع غذایی مورد است.فاده قرار میگیرند. برای تصفیه این مواد از کربن فعال های پودری و گرانولی است.فاده میشود. کربن فعال های مورد است.فاده در این صنعت قادر به بهبود رنگ این مواد بوده و با حذف سایر مواد اضافه موجود در آنها کیفیت را تا حد زیادی افزایش می دهند.

صنعت تولید مواد غذایی و آشامیدنی، یکی از سختگیرانه ترین صنایع است.. بسیار مهم است. که بهداشت عمومی اولویت اصلی تولید کننده باشد و هرگونه ناخالصی یا آلودگی بالقوه خطرناک ، حذف شود. است.فاده از کربن فعال نه تنها برای از بین بردن آلاینده های سمی ، بلکه برای تغییر طعم ، رنگ و بو نیز یک گزینه عالی است.. محصولات کربن فعال ما همچنین به طور گسترده ای برای تصفیه آب توسط تولیدکنندگان نوشیدنی که از آنها می توانند از خالص ترین آب در فرآیندهای خود است.فاده کنند ، است.فاده می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه