کربن اکتیو خوراکی در غرب تهران ( فروش, تولید و ساخت )

 Activated carbon food-1
 Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه تهران از شمال به میدان انقلاب و خیابان آزادی، از شرق به خیابان‌های وحدت اسلامی و حافظ، از جنوب به میدان راه‌آهن و خیابان شوش و از غرب به خیابان‌های شهید نواب صفوی و شهید ابراهیمی (عباسی) و میدان حق‌شناس محدود می‌شود. از ویژگی‌های خاص منطقه وجود مراکز مهم سیاسی و نظامی مانند بیت رهبری، نهاد ریاست جمهوری، شورای نگهبان، شورای عالی امنیت، سازمان بازرسی کل کشور می‌باشد. محله های منطقه عبارتند از :

.بوستان افرا (پارک پله) (واقع در خیابان مهستان) .بوستان کودک (واقع در تقاطع بلوار ایران زمین و بلوار خوردین) .بوستان فروردین (واقع در خیابان سیمای ایران) .بوستان ایران زمین (واقع در میدان صنعت بلوار ایران زمین) ۵.بوستان زرافشان (واقع در بلوار فرحزادی) .بوستان مادر (واقع در جنوب شرقی میدان صنعت) .بوستان سدروس (واقع در بلوار ایران زمین) ۸.بوستان سیمای ایران (واقع در فاز ۵ شهرک غرب خیابان سیمای یران) .بوستان سپهر (واقع در بلوار دادمان خیابان درختی) . و بوستان خوارزم (واقع در خیابان خوارزم) از جمله بوستان های واقع در این محله هستند.

دانشکده‌ی تربیت بدنی دانشگاه آزاد و دانشکده‌ی زبان خارجی دانشگاه آزاد در این محله قرار گرفته اند. از طرف دیگر کانون زبان ایران واقع در خیابان حسن سیف، آموزشگاه زبان ایرانمهر واقع در بلوار شریفی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بلوار فرحزادی انتهای خیابان حسن سیف از دیگر مراکز فرهنگی و آموزشی این محله هستند.


لازم به ذکر است. که میزان سطح کیفی زغال فعال در صنعت غذایی بسیار مهم است. و است.فاده از این ماده با سطح کیفی پایین نمی تواند به طور کامل آلایندگی ها را از محصولات خوراکی حذف کند. در ادامه شما را با کاربردهای این ماده در صنعت غذایی و نوشیدنی آشنا می کنیم.

یکی از مهم ترین نکات که باید در نظر گرفته شود داشتن کیفیت بالای کربن مخصوصا جهت است.فاده در صنایع غذایی میباشد به این دلیل که با کربن کم کیفیت آلایندگی و مواد زائد محصولات غذایی را به خوبی نمیتوان از بین برد . در ادامه لیستی از کاربرد های کربن اکتیو خوراکی را برایتان با توضیح لازم آورده ایم

به طور کلی زغال فعال بسیار متخلخل است. و به عنوان یک جاذب بسیار عالی در صنایع گوناگون است.فاده می شود. در صنایع غذایی گرید خوراکی این ماده به صورت E برای بهبود خواص قندهای مانند لاکتوز و فروکتوز است.فاده می شود. حال که با کاربرد کربن فعال در صنایع غذایی آشنا شدید برای



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در غرب تهران