کربنات استرانسیم در لواسان ( فروش, تولید و ساخت )

Strontium carbonate-1
Strontium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای اقامت در لواسان نگرانی نباید داشته باشید. این شهر مراکز اقامتی متعددی دارد اما مهمترین محل اقامت در لواسان ویلاها و سوئیت‌های مبله این شهر است.. برخی از ویلاهای لواسان از امکانات مدرنی برخوردار هستند که خود ویلاها به یک جاذبه تبدیل شده‌اند. ویلاهای است.خردار و یا ویلاهای در میان باغ می‌تواند انتخاب مناسبی برای اقامت در لواسان باشد. رزرو و

سد لتیان سومین مورد از مهم‌ترین جاهای دیدنی در سفر به لواسان است. که آب آن از رودخانه ‌های لواسان تأمین می‌شود. شاید علت نام‌گذاری این سد برایتان جالب باشد. زمانی که این سد را به منظور تأمین آب شرب شهر تهران احداث کردند دریاچه‌ای در پشت سد ایجاد شد. با شکل‌گیری این دریاچه روستایی به نام لتیان به طور کامل زیر آب رفت. بعد از این اتفاق نام سد و دریاچه را به نام روستای زیر آب رفته تغییر دادند.

رستوران ارگ شرقی از دیگر رستوران‌های لواسان است. که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.. از ویژگی‌های این رستوران می‌توان به منوی منحصربه‌فردش با انواع غذاهای انگلیسی، ایتالیایی و ایرانی، همراه با محیطی دنج، موسیقی زنده و اینترنت رایگان اشاره کرد.


تولید کننده کربنات است.رانسیوم در ایران شرکت آذر کود است. که به عنوان تنها تولید کننده این محصول در ایران کربنات است.رانسیوم را با خلوص و کیفیت بالا به صورت یک پودر سفید در اندازه های مختلف تولید و به بازار عرضه می کند. این ماده به عنوان یک عنصر حیاتی در تولید شمش روی به کار برده می شود. همچنین برای سرب زدایی در هنگام تولید محصولات الکتریکی نیز است.فاده می شود. علاوه بر این کربنات است.رانسیوم در رنگ های آتش بازی برای ایجاد رنگ قرمز روشن نیز به کار برده می شود.

از است.رانسیم کربنات در  تولید اکسید و است.ات است.رانسیم، تولید لوازم الکتریکی و رسوب دهی سرب در حوضچه های الکترولیز روی است.فاده می شود.این ماده از مواد ضروری در صنایع تولید شمش روی می باشد که از مواد عمده از این صنعت محسوب می شود.کربنات است.رانسیوم برای سرب زدایی هنگام تولید الکترلیتی روی بکار می‌رود، این ماده با سولفات سرب یک جفت نمک ایزومورف تشکیل داده که قابل جمع آوری است. و به ‌این ترتیب میزان سرب در مجموعه کم می‌شود.استرانسیوم با آلومینیوم مذاب اضافه می‌شود تا برای قالب ریزی قابلیت بیشتری پیدا کند.

شرکت نمک های است.رانسیم و باریم آسیا (ABASSCO) در این مدت دو خط فراوری را بر روی معادن است.ان سمنان و شهرستان سرخه احداث کرده است. و فراوری کربنات است.رانسیم با خلوص بالا  را در دستور کار خود قرار داده است.. کشور چین نیز در یک سرمایه گذاری مشترک در حال احداث یک خط فراوری در است.ان کهگیلویه و بویر احمد و معادن شهرستان بهمئی است.. همچنین شرکت صنایع پیشرفته رضوی و پارک علم و فناوری است.ان قم نیز طی یک سال گذشته سرمایه‌گذاری هایی جهت فراوری سلستین و تولید کربنات است.رانسیم انجام داده اند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در لواسان