کربنات منگنز در پردیس ( فروش, تولید و ساخت )

Manganese Carbonate-1
Manganese Carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.

من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه

شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!


فرمول شیمیایی منگنز اکسید MnO است. که ظاهر کریستالی به رنگ سبز دارد و در دو حالت اکسیداسیون + و + دیده می شود. بخش عمده ای از اکسید منگنز تولیدی به عنوان یک افزودنی مجاز و ماده معدنی برای خوراک دام، طيور و آبزيان است.فاده می شود. زیرا این فلز به وسیله پروتئینی به نام ترانس منگانین در خون جابه جا می شود و در ساخت و عملکرد آنزیم هایی مانند آرژیناز-فسفاتاز است.فاده می شود. بنابراین کمبود آن می تواند باعث کاهش رشد شود.علاوه بر این منگنز اکسید در صنعت تولید فولاد و ذوب آهن و صنعت متالوژی و همچنین در تولید باتری های سلول خشک مانند باتری روی- کربن به کار برده می شود.

منگنز به عنوان یکی از اجزای آلیاژی برای افزایش مقاومت، افزایش سختی و کاهش شکنندگی و رفتار حرارتی فولادها می باشد. فروآلیاژهای منگنز برای جدا کردن گوگرد و اکسیژن زائد در کوره فولادسازی به کار می روند زیرا غلظت زیاد گوگرد در فولاد، همگنی آن را کاهش داده، باعث سهولت شکست آن می گردد. لذا منگنز با گوگرد ترکیب می شود تا سولفید منگنز موجود در سرباره را تشکیل دهد.

منگنز کربنات با جرم مولکولی . گرم بر مول، دانسیته . گرم بر سانتی متر مکعب، نقطه ذوب تا درجه سانتیگراد به صورت یک ترکیب پودری صورتی روشن است.. از نظر سمیت جزء دسته مواد نسبتا پایدار و غیر سمی است..  بخارات و گرد و غبار آن ممکن است. از طریق است.نشاق وارد سیستم تنفسی شده و منجر به عطسه یا سرفه شود. همچنین در برخی موارد باعث سوزش پوست و چشم شود. از نظر سمیت ژنتیکی هیچ مدرک معتبری دال بر سرطان زایی بودن این ماده وجود ندارد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در پردیس