کربنات منیزیم در بومهن ( فروش, تولید و ساخت )

Magnesium carbonate-1
Magnesium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.


تولید کربنات منیزیم خالص از طریق واکنش کربنات های قلیایی محلول در آب نظیر سدیم کربنات با محلول سولفات منیزیم انجام می شود. در اثر این واکنش، رسوب کربنات منیزیم تولید شده و سولفات سدیم محصول جانبی خواهد بود. دوغاب حاصل از واکنش پس از عبور از فیلتر پرس از محلول جدا شده و پس از خشک شدن در خشک کن دوار، آماده ی خردایش، بسته بندی و فروش خواهد بود.

ترکیبات منیزیم ، به خصوص اکسید منیزیم ، بیشتر به عنوان مواد دیر گداز در کوره های تولید آهن و فولاد ، فلزات غیر آهن ، شیشه و سیمان ، مورد است.فاده قرار می گیرد. اکسید منیزیم و سایر ترکیبات هم در صنایع عمرانی ، شیمیایی و کشاورزی بکار می روند. عمده کاربرد منیزیم به صورت یک افزودنی آلیاژ ساز به آلومینیوم است. که از این آلیاژ ، بیشتر در قوطی های مواد آشامیدنی است.فاده می گردد.

کربنات منیزیم دارویی یک داروی ضد اسید متداول است. که به عنوان یک داروی کمکی است.فاده می شود. این کربنات منیزیم یک مکمل معدنی است. که برای پیشگیری و درمان مقادیر کم منیزیم در خون است.فاده می شود. به عنوان یک آنتی اسید برای خنثی کردن اسیدیته معده از طریق واکنش با اسید هیدروکلریک برای تشکیل کلرید منیزیم محلول و دی اکسید کربن عمل می کند. یکی از نقش های اصلی این دارو این است. که به عنوان یک کوفاکتور، یک مولکول کمکی در واکنش های بیوشیمیایی که به طور مداوم توسط آنزیم ها انجام می شود، عمل می کند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بومهن