کربنات منیزیم در قرچک ( فروش, تولید و ساخت )

Magnesium carbonate-1
Magnesium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دسترسی از قرچک به تهران و بالعکس ساده است.. با تبدیل قطار حومه‌ای قرچک به مترو این دسترسی راحت تر هم خواهد شد. در حال حاضر قرچک مترو ندارد اما این شهر دارای ایستگاه های مترو مختلفی در نزدیکی خودش است. که به وسیله اتوبوس های شرکت واحد یا تاکسی های خطی به راحتی میتوان به قرچک رفت وآمد کرد. از جمله این ایستگاه ها می توان به ایستگاه شهر ری و ایستگاه مترو جوانمرد قصاب اشاره کرد. 

دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.

در دوران جنگ هشت ساله جنگ ایران و عراق نیز محله‌هایی از این شهر میزبان شیعیان عراقی بود که به ایران مهاجرت کرده بودند. قرچک به دلیل خاک مرغوب، همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد. در قرچک مهاجران محله خاص خود را دارند و علاوه بر زبان فارسی به گویش‌های و زبان‌های قومی خویش سخن می‌گویند. مسجدها و حسینیه‌های زیادی در این شهر وجود دارد که ذیل اسم مسجد، نام منطقه‌ای که مردم آن محله از آنجا مهاجرت نموده‌اند، نوشته شده‌ است. و در سال‌های اخیر نیز میزبان جمعیت سرریز تهران بوده‌است.


منیزیم ، عنصر شیمیایی است. که در جدول تناوبی دارای نشان Mg و عدد اتمی می باشد. منیزیم ، هشتمین عنصر فراوان است. و تقریبا % پوسته زمین را تشکیل می دهد و سومین عنصر فراوان محلول در آب دریا به حساب می آید. کاربرد اصلی این فلز قلیایی خاکی ، به عنوان عامل آلیاژ ساز برای ساخت آلیاژ آلومینیوم –منیزیم می باشد. منیزیم فلزی سبک ، سفید رنگ و نسبتا محکم می باشد ( یک سوم از آلومینیوم سبکتر ) که در معرض هوا به آرامی کدر می گردد. پودر این فلز هنگامیکه در معرض هوا قرار گیرد ، گرم شده ، با شعله های سفید رنگی می سوزد. اگرچه به شکل نوارهای باریک به آسانی محترق می شود ، سوختن مقادیر زیاد آن دشوار است..

ترکیبات منیزیم ، به خصوص اکسید منیزیم ، بیشتر به عنوان مواد دیر گداز در کوره های تولید آهن و فولاد ، فلزات غیر آهن ، شیشه و سیمان ، مورد است.فاده قرار می گیرد. اکسید منیزیم و سایر ترکیبات هم در صنایع عمرانی ، شیمیایی و کشاورزی بکار می روند. عمده کاربرد منیزیم به صورت یک افزودنی آلیاژ ساز به آلومینیوم است. که از این آلیاژ ، بیشتر در قوطی های مواد آشامیدنی است.فاده می گردد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در قرچک