کربنات منیزیم در پردیس ( فروش, تولید و ساخت )

Magnesium carbonate-1
Magnesium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

شهر پردیس با مساحتی حدود کیلومتر مربع، در ارتفاع تا از سطح دریا قرار گرفته است.. پردیس منطقه‌ای با بافت کوهستانیه و شیبی حدود درصد داره و برخی‌ از این بابت، نسبت به پردیس نارضایتی دارن. کوهستانی بودن این منطقه، آب و هوایی نسبتا سرد و کمکی خشک‌ رو به اون بخشیده. با این حال شهر پردیس، دارای مزیت‌های بسیاری هم هست که جمعیت حدود هزار نفر‌ رو به خودش جذب کرده و همچنان مشتاقان زیادی داره که خواهان سکونت در پردیس تهران هستن. بافت شهر پردیس شامل بخش‌های متفاوتی میشه که از مسکونی گرفته تا توریستی، تحقیقاتی، صنعتی و اداری‌ رو شامل میشه .


یک نمک معدنی سفید رنگ است.. چندین شکل از کربنات منیزیم هیدراته مانند دی، تری (دمای ذوب ۵ درجه سانتی‌گراد) و پنتاهیدرات‌ها و نیز بازها مانند آرتینیت و هیدرو منیزیم به عنوان مواد معدنی در دسترس هستند. شکل غیرهیدرات (منیزیت) این نمک که در دمای ۵ درجه سانتی‌گراد تجزیه می‌شود معمولا در آب، است.ون و آمونیاک انحلال‌ناپذیر است.. تمام اشکال این ماده با اسیدها واکنش نشان می‌دهند. کربنات منیزیم با ساختاری شبیه کلسیت به بلور تبدیل می‌شود.کربنات‌های منیزیم سبک و سنگین در واقع به ترتیب همان هیدروکسی کربنات‌های منیزیم یعنی هیدرومنیزیم و دیپینگیت هستند. این ماده از معادن منیزیت است.خراج می شوند و غنی ترین این معادن در شرق کشور و در خراسان جنوبی قرار دارند. هم چنین یکی از مواد اولیه برای تولید اکسید منیزیم، کربنات منیزیم است.. در فرآیند کلسیناسیون در کوره های با دمای بالا، دی اکسید کربن از کربنات خارج شده و اکسید منیزیم تولید می شود.

کربنات منیزیم صنعتی ماده ای بسیار پر کاربرد در صنعت است.. فروش کربنات منیزیم صنعتی تولید کشور ژاپن توسط تمادکالا انجام می گیرد. کربنات منیزیم با فرمول شیمیایی MgCO یک نمک معدنی است. که معمولا به شکل بی رنگ یا جامد سفید رنگ دیده می شود. این نمک در چندین حالت هیدارته یافت می شود.(که معروف ترین آنها آبه، آبه و آبه هستند.

گروه صنعتی هامون با بیش از سال سابقه در تولید طیف گسترده ای از مواد شیمیایی ، خدمات خود را در قالب تامین مواد شیمیایی سفارشی و ساخت ماشین آلات صنعتی، ارائه می نماید. از جمله خدمات این گروه، مشاوره، ساخت و راه اندازی خط تولید انواع مواد شیمیایی با بکارگیری نیروهای تحصیل کرده و کارآزموده برای صنعتگران گرامی می باشد



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در پردیس