کربنات منیزیم در چهاردانگه ( فروش, تولید و ساخت )

Magnesium carbonate-1
Magnesium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سال‌های اخیر مهاجرت‌های بسیاری به این شهر صورت گرفته‌است. پس از پیگیری‌های مردمی سرانجام در سال منطقه چهاردانگه با در بر گرفتن روستاهای اطراف خود ، به شهر چهاردانگه تبدیل شد. روستای چهاردانگه در خرداد خورشیدی به شهر چهاردانگهتبدیل شد. شهرداری آن یک سال بعد در تاریخ مرداد ۸ تأسیس شد.

آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.


منیزیم ، عنصر شیمیایی است. که در جدول تناوبی دارای نشان Mg و عدد اتمی می باشد. منیزیم ، هشتمین عنصر فراوان است. و تقریبا % پوسته زمین را تشکیل می دهد و سومین عنصر فراوان محلول در آب دریا به حساب می آید. کاربرد اصلی این فلز قلیایی خاکی ، به عنوان عامل آلیاژ ساز برای ساخت آلیاژ آلومینیوم –منیزیم می باشد. منیزیم فلزی سبک ، سفید رنگ و نسبتا محکم می باشد ( یک سوم از آلومینیوم سبکتر ) که در معرض هوا به آرامی کدر می گردد. پودر این فلز هنگامیکه در معرض هوا قرار گیرد ، گرم شده ، با شعله های سفید رنگی می سوزد. اگرچه به شکل نوارهای باریک به آسانی محترق می شود ، سوختن مقادیر زیاد آن دشوار است..

ترکیبات منیزیم ، به خصوص اکسید منیزیم ، بیشتر به عنوان مواد دیر گداز در کوره های تولید آهن و فولاد ، فلزات غیر آهن ، شیشه و سیمان ، مورد است.فاده قرار می گیرد. اکسید منیزیم و سایر ترکیبات هم در صنایع عمرانی ، شیمیایی و کشاورزی بکار می روند. عمده کاربرد منیزیم به صورت یک افزودنی آلیاژ ساز به آلومینیوم است. که از این آلیاژ ، بیشتر در قوطی های مواد آشامیدنی است.فاده می گردد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در چهاردانگه