کربنات پتاس در شرق تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.

یکی از مشهورترین، محبوب ترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری که در محله های شرق تهران قرار دارد، بوستان جنگلی سرخه حصار می باشد. در واقع محله های شرق تهران با داشتن بوستان سرخه حصار اهمیت این منطقه را دو چندان کرده اند. جمله سایر جاذبه های گردشگری موجود در این منطقه می توان به پیست دوچرخه سواری سرخه حصار، دهکده تفریحی نرسی، پارک و بوستان اوستا، مقبره الشهدا واقع در نیروی هوایی سپاه، بوستان منوچهری، پارک خیام، مسیل جاجرود، بوستان آفتاب، بوستان ارشاد، بوستان ارغوان، پارک جنگلی ترنج، پارک ملی خجیر، بوستان بهاران، مجموعه تفریحی زنبق، مجموعه تفریحی نرگس، موزه برق، موزه تاریخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تماشاخانه قصر یاس، اشاره کرد. 

محله های شرق تهران از جمله بخش هایی است. که که همیشه میزبان بسیاری از گردشگران و توریستان بوده است.. در واقع محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های گردشگری و تفریحی را در درون خود جای داده اند. در ادامه این مطلب همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی آن بیان کرده ایم. علاوه بر این، به مشخصات این محله ها و همچنین معرفی مناطق موجود در شرق تهران نیز پرداخته ایم. اگر قصد دارید که با شهر تهران، این پایتخت محبوب بیشتر آشنا شوید و همچنین برای بازدید و گردشگری در آن، با تمامی محله ها و مناطق آن آشنا باشید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید. یقینا با مطالعه این مقاله در خصوص محله های شرق تهران می توانید با ویژگی ها و جاذبه های گردشگری موجود در این بخش‌ها بیشتر آشنا شوید.


کربنات پتاسیم با فرمول شیمیایی KCO به صورت پودر و یا کریستال های سفید رنگ است.. این ماده در گرید های خوراکی ، صنعتی و کشاورزی ( کود ) موجود بوده و میتوانید براساس نیاز خود از فروشگاه ما تهیه نمایید. این ماده  به صورت پودر یا گرانول بدون بو و سفید رنگ بوده و دارای جرم مولکولی .gr/mol و یکی از منابع تامین پتاسیم می باشد.

پتاسم خالص را نمی توان از کانی ها به دست اورد اما میتوان آن را از ترکیباتی مثل پتاسیم کربنات به دست آورد. منابع مهم پتاسیم و پتاس منابعی در کالیفرنیا، آلمان، نیومکزیکو، یوتا و..می‌باشد. در عمق فوتی زیر بستر Saskatchewan ، مقادیر عظیمی از پتاس وجود دارد که می تواند به عنوان یک منبع مهم برای این عنصر در آینده در نظر گرفته شود.

پتاسیم کربنات طعم نمکی دارد ، که در آب محلول است. و در حلال های آلی مثل اتانول واتر و است.ون حل نمی شود. فشار بخار آن بسیار پایین است. و نقطه ذوب آن را نمی توان تعیین کرد .پتاسیم کربنات در دمای بالا تجزیه می شود، و می تواند رطوبت هوا را جذب کند به همین دلیل این ماده ظاهری خیس و آبکی دارد. فرایند حل شدن این ماده در آب فرایندی گرمازا است.. زمانیکه در آب حل می شود به اجزاء سازنده اش یعنی کاتیون پتاسیم (



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شرق تهران