کربنات پتاسیم در شمال تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium carbonate-1
Potassium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شمال تهران مساحت گسترده ای را از شهر بزرگ تهران در بر گرفته اند. در واقع محله های شمال تهران از جمله محبوب ترین محله های پایتخت می باشند که همیشه توجه افراد بسیار زیادی را به خود جلب می کنند. تهران شهری عظیم و بزرگ می باشد که با قرار داشتن در موقعیت مکانی بسیار عالی در ایران، به عنوان یکی از خوش آب و هوا ترین و محبوب ترین شهر های ایران شناخته می شود. در واقع شهر تهران از جمله مشهور ترین شهر های ایران می باشد که این شهرت، بی دلیل نیست. علت شهرت این شهر وجود تعداد بسیار زیادی از جاذبه های گردشگری و تفریحی، برج ها و آسمان خراش های متعدد، امکانات رفاهی و تفریحی، و به طور کلی، تعداد بسیار زیادی از دیدنی ها می باشد. جالب است. بدانید که عموم این جاذبه های گردشگری و آسمان خراش ها در محله های شمال تهران قرار دارند.

در شمال تهران پروژه های مسکونی و اداری در حال ساخت بسیاری به چشم میخورند . هرچند که بعضی از سازندگان به دلیل عدم نیاز مالی تا اتمام پروژه از فروش واحد ها خودداری میکنند اما سازندگان بسیاری هم برای ادامه ساخت پروژه نیاز به تامین مالی از طریق

یکی از قدیمی ترین دهکده های شمیران که از شمال به ازگل و تپه های شمس آباد منتهی می شود. این منطقه برای اولین بار در زمان حمله اعراب مشهور شد، در آن زمان مملو از باغات بادام بود که همین مسئله نیز سبب شد اعراب اسم این منطقه را لوز که در عربی به معنی بادام می باشد بگذارند. این منطقه به دلیل اینکه در کیلومتری تجریش قرار گرفته است. برای بسیاری از تهرانی ها به عنوان یک ییلاق مناسب به حساب می آمد. ساخت و سازهای مدرن در این منطقه از سال آغاز شد و امروزه به یکی از محلی های مهم در منطقه شناخته می شود.


این ماده در تولید کاکائو به منظور بهبود طعم و کیفیت رنگ است.فاده می شود همچنین برای پخش بهتر در مواد میزان چربی آن را کاهش می دهد ولی طبق تحقیقات کاکائو فرآوری شده به نوع ارگانیک آن حاوی موادی است. که به سیستم سلامتی بدن کمک می کند که این میزان مواد طی فرآیند قلیایی کردن به میزان چشمگیری کاهش میابد.

کربنات پتاسیم چیست؟ این ترکیب با فرمول شیمیایی KCO به صورت پودر یا گرانولِ بدون بو و سفید رنگ است. و طعم نمکی دارد. نام های دیگر این ماده عبارتند از Potash ،PotCarb و Pearlash (خاکستر مروارید)، کربنات پتاس (carbonate of potash) و نمک تارتار(salt of tartar). حلالیت آن در آب به میزان g/ ml در دمای درجه سانتی گراد و در دمای درجه به میزان g/ ml است.. در الکل و

تاریخچه کشف و تولید این ماده به سال باز میگردد زمانی که این ماده در اثر حرارت پتاس (KOH) تولید میشد. در آن دوره این ترکیبجهت تسریع پخت نان به کار می رفت. تولید تجاری این ماده از الکترولیز محلول کلرید پتاسیم طبق واکنش زیر به دست می آید. از واکنش این کلر به همراه هیدروکسید پتاسیم  هیدروژن و گاز کلر مشتق می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شمال تهران