کلراید منیزیم در بومهن ( فروش, تولید و ساخت )

Magnesium chloride-1
Magnesium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.


مال‌کالا بزرگ‌ترین فروشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و تهیه و توزیع کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی از بزرگترین و معروفترین برندهای دنیا می باشد. مال‌کالا سعی دارد مرجع تخصصی نقد و بررسی و نیز فروش اینترنتی کالاها، تجهیزات و ملزومات تخصصی در حوزه های پزشکی و آزمایشگاهی را به کابران عمومی و یا تخصصی همچون بیمارستان ها و مراکز درمانی در ایران ارائه دهد.

شرکت شیمی گستر آران با هدف ورود به صنایع فرآوری و تولید مـواد شیمیایی نوآورانه در سال تغییر ماموریت داده و به منظور دستیابی به ماموریت خود به بررسی محصولات و مواد مختلف در این حوزه پرداخت. محصولات تولـیدی شـرکت شـیمی گسـتر آران در حال حاضر اکسید منیزیم،هیدروکسیدمنیزیم، کلرید کلسیم و کلرید منیزیم می باشد.

از گرید خوراکی نقش مکمل، مغذی و سم زدایی در بدن است. که عامل بیش از صدها واکنش زیستی در بدن است..  از بسیاری از عفونت ها در بدن جلوگیری می کند. تنظیم  کننده pH خون است. و  با پاک سازی خون و تقویت سیستم ایمنی، بدن را در برابر بیماری ها مقاوم می کند. به دلیل حل کلسترول در رگ ها از حملات قلبی جلوگیری می کند. این ماده شیمیایی به حذف واحدهای اسیدی در کلیه کمک می کند و فعالیت مغزی و انتقال پیام های عصبی را تحریک کرده و تعادل ذهنی کل بدن را فراهم می کند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بومهن