کلراید کلسیم در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, تولید و ساخت )

Calcium chloride-1
Calcium chloride-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


این ماده ارزشمند می‌تواند رطوبت را از هوا و از سطح زمین جذب نماید و در رطوبتی که جذب می‌نماید حل و شفاف شود و به راحتی تبخیر نمی‌شود این ویژگی کلسیم کلرید باعث شده تا در صنعت نگهداری از راه‌ها بسیار ارزشمند و پرکاربرد شود.

یک ترکیب شیمیایی تشکیل شده از کلسیم و کلر است.. این ماده در آب محلول است. و هنگام حل شدن در آب گرمای زیادی تولید میکند. این ماده به شدت رطوبت را جذب می کند و به عنوان نمگیر است.فاده می‌شود. شکل ظاهری این ماده بدون آب به صورت کریستال سفید رنگ و بدون بو می‌باشد.

کلرید کلسیم در صنایع غذایی نیز مورد است.فاده قرار می گیرد. میانگین مصرف کلسیم کلراید خوراکی به عنوان افزودنی های غذایی الی میلی گرم در روز تخمین زده شده است.. کلرید کلسیم به عنوان یک ماده افزودنی غذایی در اتحادیه اروپا برای است.فاده به عنوان یک ماده جدا کننده و ماده سفت کننده با شماره E مجاز است.. این ماده توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده به عنوان یک افزودنی كاملا بی خطر (GRAS) شناخته می شود. کلرید کلسیم به عنوان نگهدارنده مواد غذایی جهت جلوگیری از فاسد شدن و حفظ کیفیت محصولات غذایی است.فاده می شود. همچنین از این ماده در ترکیب خوراک دام وطیور نیز است.فاده می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک