کلرید منیزیم در شمال تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Magnesium chloride-1
Magnesium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ساختمان‌های بلند و چندین طبقه مسکونی در کنار خانه‌های ویلایی قدیمی ساخت، برج‌های تجاری و مراکز خرید مدرن در کنار بازار ساده و گیرای تجریش، مراکز متنوع آموزشی و فرهنگی و فضاهای تفریحی و گردشگری از ویژگی‌های اصلی محله تجریش هستند. خلاصه اگر که پایتخت‌نشین هستید و یا برای سفر به تهران آماده‌اید و حالا به دنبال منطقه‌ای مناسب برای اقامت می‌گردید تجریش یکی از بهترین‌هاست.

منطقه تهران در شرق تهران واقع شده است. و بر اساس سرشماره سال دارای جمعیت هزار نفری است.. دانشگاه علم و صنعت مهمترین دانشگاه واقع در منطقه تهران است. که جزو یکی از برترین دانشگاه های کشور محسوب میشود. نارمک، وحیدیه و مجیدیه معروف ترین محله های این منطقه هستند. محله های منطقه عبارتند از :

این محله ها از جمله بهترین محله های شهر تهران می باشد که با داشتن بافت شهری بسیار زیبا، و همچنین وجود فضای سبز متعدد و بسیار زیاد، جزو محبوب ترین محله های پایتخت می باشد که همه روزه افراد بسیاری به این منطقه از تهران می آیند و با گشت و گذار در محله های شمال تهران در منطقه ساعاتی را به تفریح می پردازند.


مال‌کالا بزرگ‌ترین فروشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و تهیه و توزیع کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی از بزرگترین و معروفترین برندهای دنیا می باشد. مال‌کالا سعی دارد مرجع تخصصی نقد و بررسی و نیز فروش اینترنتی کالاها، تجهیزات و ملزومات تخصصی در حوزه های پزشکی و آزمایشگاهی را به کابران عمومی و یا تخصصی همچون بیمارستان ها و مراکز درمانی در ایران ارائه دهد.

مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

کلرید منیزیم از مواد پرمصرف برای صنایع مختلف می باشد و برای مصارف گوناگونی است.فاده می شود. این ماده با بلور های سفید خود در شرکت تماد کالا در مقادیر دلخواه بفروش می رسد. شما می توانید با وارد کردن حجم دلخواه ضمن آگاهی از میزان قیمت کلرید منیزیم خرید خود را ثبت کنید.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شمال تهران