کلسیم کلرید در شمال تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Calcium chloride-1
Calcium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دومین مورد ای معروف ترین محله های شمال تهران جایی نیست جز تجریش دیدنی! محله‌ تجریش از قدیمی‌ترین و زیباترین مناطق شهر تهران است. که درست در شمال این شهر قرار گرفته و تهرانی و غیرتهرانی آن را می‌شناسند. از پدرهایتان که بپرسید حتماً خاطراتی برای تعریف کردن از تجریش و حال و هوای قدیمش دارند، اینجا هم مانند اکثر خیابان‌های قدیمی شهر تهران دست‌خوش تغییرات شده اما قرارگیری چند خانه و کاخ تاریخی در این محله باعث شده تا هنوز هم بتوان در میان کوچه‌ها و خیابان‌هایش ردی از تاریخ را پیدا کرد.

امینه اقدس را می توان به عنوان اولین فرد در نظر گرفت که اهمیت محله اقدسیه را به خوبی درک کرده بود. او این محله را به عنوان هدیه ازناصرالدین شاه دریافت کرد و بعد از اتفاقات سیاسی تا زمان پهلوی دوم این زمین ها تنها کاربری کشاورزی داشت ولی پس از این زمان افراد پولدار ارزش این بخش را دانسته و ساخت و ساز در آن را آغاز کردند. این محله امروزه بافت سنتی خاصی دارد و در کنار همین بافت خانه های لوکس و مدرنی نیز دیده می شود.

شاید کمتر تهرانی باشد که یک بار کوه درکه را بالا نرفته باشد. درکه در اصل به معنی دره کوچک است. و مرتفع ترین نقطه آن متر ارتفاع دارد. این محله از آنجایی که تلفیقی از بافت بسیار سنتی و مدرن آن بسیار خاص است.. در بخشی از این محله خانه های بسیار گران قیمت و در بخشی دیگر خانه های نه چندان گران قیمت قرار دارد که از این نظر در شمال تهران شرایط منحصر به فردی را دارا می باشد.


این ماده شیمیایی خاصیت جذب رطوبت دارد و رطوبت هوا را جذب می‌کند. نقطه ذوب حمام های نمک مذاب را کاهش می‌دهد. در آب بسیار محلول بوده و رقیق‌کننده است.. این نمک در دمای اتاق جامد است. و مانند هالید یونی معمولی رفتار می‌کند. حمام‌های مذاب کلرید کلسیم و کلرید سدیم یا کلرید منیزیم، به منظور تشکیل سدیم و منیزیم فلزی تحت الکترولیز قرار می‌گیرند.

این ماده در گروه نمک‌ها طبقه بندی می‌گردد و لذا این ترکیب شیمیایی در انواع صنایع است.فاده فراوانی دارد و شامل دو نوع گرید صنعتی و خوراکی می‌باشد، گرید صنعتی کلرید کلسیم دارای خلوص % و گرید خوراکی کلرید کلسیم دارای خلوص % بوده و این نمک ارزشمند دارای فرمول شیمیایی CaCl₂ می‌باشد.

پیدایش کلرید کلسیم در طبیعت به شکل هیدراته بوده و به عنوان کانی‌های کمیاب سینجاریت (دی هیدرات) و قطب جنوب (هگزا هیدرات) وجود دارد. همچنین به مقدار زیادی در آب‌های نمک طبیعی دریاچه‌های نمک و رسوبات نمک یافت می‌شود. در تهیه کلرید کلسیم می‌توان از واکنش سنگ آهک (CaCo₃) با اسید هیدروکلریک (Hcl) است.فاده نمود و محصول نهایی CaCl₂ تولید می‌شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شمال تهران