کلسیم کلرید در چهاردانگه ( فروش, تولید و ساخت )

Calcium chloride-1
Calcium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه چهاردانگه عبارت است. از شهرک حسین آباد، شهرک مطهری، افشین، بهشتی، چهاردانگه، قدس، ناصریه، گلشهر، ماهشهر ،پشمبافی و حسن‌آباد لقمانی. در سال ۸ خورشیدی روستاهای پلائین، عباس‌آباد، مرادآباد، ولی‌آباد، جعفرآباد جنگل، دینارآباد از دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه منتزع شده و به دهستان خلازیر بخش مرکزی شهرستان ری پیوستند.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

در سال‌های اخیر مهاجرت‌های بسیاری به این شهر صورت گرفته‌است. پس از پیگیری‌های مردمی سرانجام در سال منطقه چهاردانگه با در بر گرفتن روستاهای اطراف خود ، به شهر چهاردانگه تبدیل شد. روستای چهاردانگه در خرداد خورشیدی به شهر چهاردانگهتبدیل شد. شهرداری آن یک سال بعد در تاریخ مرداد ۸ تأسیس شد.


این نمک نوعی هالید یونی معمولی بوده و در ترکیب آن دو نوع یون بسیار معروف منجمله دو مولکول کلر (Cl) و یک مولکول کلسیم (Ca) وجود دارد. شکل ظاهری کلرید کلسیم بسته به نوع است.فاده و میزان خلوص آن بصورت گرانولی، کلوخه‌ای، پودری و یا پرک تولید می‌شود. بوی خاصی ندارد و می‌توان گفت بدون بو می‌باشد. از این ترکیب شیمیایی برای اهداف متعددی منجمله سرد کردن، کنترل گرد و غبار، ذوب یخ و ایمنی راه‌ها، حفاری چاه‌های نفتی و صنایع لبنیاتی است.فاده می شود.

بازار جهانی این ترکیب از مرز میلیون تن در سال گذشت. با رشدی حدود . درصد از سال تا رو به رو شد. یکی از دلایل مهم رشد این بازار را می توان افزایش تقاضا در حوزه محصولات ضد یخ و کنترل گرد و غبار عنوان کرد. با نگاهی به آینده این بازار می توان انتظار داشت که حجم مبادلاتی این کالا نزدیک به میلیون تن در سال برسد. همچنین رشدی . درصدی را در طول سال های تا تجربه کند.

کلرید کلسیم هنگامی که به مایعات اضافه می شود مقدار زیادی گرما آزاد می شود، این خصوصیت اغلب در شروع فرآیند های گرمایی در اهداف صنعتی مورد است.فاده قرار می گیرد. توانایی جذب رطوبت هوا انحلال فوری و خواص گرمازایی این ماده را تبدیل به ماده ای محبوب در صنایع شیمیایی کرده است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در چهاردانگه