گلایسین در شهرک صنعتی پیشوا ( فروش, تولید و ساخت )

Glycine-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..


هنگامی که غذا به دلیل بیماری یا آسیب دیدگی فردی نمی تواند بلعیده شود، تغذیه داخل وریدی TPN (تغذیه کامل تزریقی) مورد نیاز است.. محصولات TPN معمولاً حاوی قندها، اسیدهای آمینه، لیپیدها، ویتامین ها و مواد معدنی هستند. گلیسین اغلب به عنوان یک ماده در فرمولاسیون محصولات TPN است.فاده می شود، زیرا نه تنها یک ماده اصلی تشکیل دهنده پروتئین های خاصی مانند کلاژن است.، بلکه یک پیش ساز در بسیاری از مسیرهای متابولیک است..

خرید گلایسین علاوه بر نقش‌هایی که در بالا به آن‌ها ذکر شد، دارای نقش بسیار مفیدی در پزشکی است.. در پزشکی از این ماده برای درمان بیماری‌هایی از جمله سکته مغزی، اسکیزوفرنی، برای محافظت از کلیه در برابر داروها پس از پیوند کلیه در بدن، برای جلوگیری از عوارض حاصل از مصرف الکل روی کبد (به این گونه که باعث می‌شود قسمت اصلی متابولیسمالکل در معده انجام شود و خطر کم‌تری برای کبد داشته باشد).

به دلیل طعم شیرینی که دارد (یک و نیم برابر شیرین تر از است..)، به عنوان چاشنی است.فاده می شود. از آن جایی که به طور طبیعی در میگو، خرچنگ و غیره وجود دارد، افزودنی مناسبی برای حفظ طعم طبیعی این غذاها پس از فرآوری است.. برای حفظ و بهبود طعم طبیعی غذاها، می‌توان از گلایسین همراه با سدیم -ریبونوکلئوتید یا مونو سدیم ال-گلوتامات است.فاده کرد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی پیشوا