گلایسین در لواسان ( فروش, تولید و ساخت )

Glycine-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از پارک‌های جنگلی لواسان که در میان گردشگرن بسیار محبوب شده، پارک جنگلی لواسان است. که با نام پارک غزال هم شناخته می‌شود. پارک جنگلی در کیلومتری جاده تلو قرار دارد و در روزهای آخر هفته بازدیدکنندگان بسیار به آنجا می‌روند. پوشش حیوانی موجود در پارک لواسان شامل شغال، روباه، عقاب، کبک و قرقی می‌باشد که از دیگر جاذبه‌های این پارک محسوب می‌شود.

اینجا اولین جایی است. که در مسیر تهران به سمت لواسان می‌بینید پس بهتر است. از فرصت است.فاده کنید و در این بین سری به گردنه قوچک بزنید. حتی اگر فرصتتان خیلی محدود است. و برای گشت‌وگذار در لواسان وقت ندارید، می‌توانید برای خوردن وعده ناهار روی پارک جنگلی قوچک حساب کنید و چندساعتی را مهمان طبیعت این پارک باشید.

لواسان به واسطه موقعیت جغرافیایی و آب‌وهوای مطبوعش در زمینه کشاورزی و دامپروری سرآمد است. و شمار زیادی از مردم این خطه برای گذراندن زندگی خود به شغل کشاورزی و دامپروری روی آورده‌اند؛ بنابراین بخشی از اقتصاد این منطقه با عرضه محصولاتی چون، به، گیلاس‌های مشهور، سیب‌های خوش عطر، گردو و عسل طبیعی رونق پیدا کرده است.. هم‌چنین لواسان به دلیل نزدیک بودن به پایتخت، طبیعت بکر و آثار تاریخی زیبایش همواره مورد توجه مسافران زیادی قرار گرفته و همین امر باعث می‌شود تا بخشی از اقتصاد شهر بر پایه صنعت گردشگری بچرخد. در سال‌های اخیر هم شاهد روند رو‌به‌رشد زمین و ساخت و سازهای متعدد در این شهر بوده‌ایم و در واقع این امر نشان از موقعیت مطلوب لواسان از جهات مختلف است..


دو فرایند اصلی تولید این آمینواسید شامل آمیناسیون اسید کلرواستیک با آمونیاک است. که گلایسین و کلرید آمونیوم را تولید می کند. روش دیگر، سنتز آمینواسید Strecker است. که روش اصلی سنتز این آمینواسید در ایالات متحده و ژاپن می باشد. سالانه حدود ۵ هزار تن گلایسین از این طریق تولید می شود.

معمولا از منابع غذایی، حدود گرم از آن در روز در بدن دریافت می شود که به مقدار بیشتری از آن نیاز است.. این ترکیب برای حفظ سلامت سیستم گوارش و عصب مرکزی لازم است. و با ایجاد آنتی اکسیدان از بروز برخی سرطان ها جلوگیری می کند. درصد بالایی از گلایسین در ماهیچه، پوست و برخی از بافت های مرتبط دیگر وجود دارد. تقریبا یک سوم کلاژن که پوست و بافت مرتبط به آن را محکم نگه می دارد، از از این ترکیب تشکیل شده است..

گلایسین گرید غذایی (E)، عمدتاً به عنوان یک مکمل غذایی و افزودنی غذایی است.فاده می شود. همچنین در نوشیدنی های الکلی به عنوان یک اصلاح کننده اسیدیته یا بافر برای فرمولاسیون شراب و نوشابه است.فاده می شود. همچنین به عنوان یک افزودنی برای تهیه سبزیجات شور و مرباهای شیرین، سس ها، سرکه و آب میوه است.فاده می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در لواسان