گلیسیرین در ناحیه صنعتی بیجین ری ( فروش, تولید و ساخت )

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


این نوع گلیسیرین برخلاف گلیسیرین خام، با درصد خلوص بالا تولید می شود. در واقع برای رسیدن به درصد خلوص مورد نظر، این محصول به صورت کامل تصفیه می شود. گلیسیرین صنعتی با درصد خلوص حدود ۸ درصد، فاقد محصولات جانبی نظیر آب و صابون است..

آلفرد نوبل (Alfred Nobel) در سال ۸ با تولید نیتروگلیسیرین حاصل از واکنش گلیسیرین و نیتریک اسید در حضور سولفوریک اسید به عنوان کاتالیزور همانطور که در شکل نشان داده شده است. و است.فاده از آن در دینامیت با قدرت انفجاری بسیار بالا، گلیسیرین را به ماده‌ای با ارزش در تجارت جهانی به خصوص تجارت تسلیحاتی تبدیل کرد.

گلیسیرین مایعی زلال، بی‌رنگ، بدون بو، با مزه شیرین و غیر سمی است.. این ماده در معرض هوا به آرامی رطوبت جذب می‌کند. گلیسیرین به هر نسبتی در آب و اتانول حل می‌شود اما در حلال های آلی مانند کلروفرم، اتر، بنزن و… حل نمی‌شود. بیشتر ترکیباتی که در آب یا الکل حل نمی‌شوند، در گلیسیرین محلول هستند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در ناحیه صنعتی بیجین ری