گلیسیرین در پردیس ( فروش, تولید و ساخت )

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.

شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!

در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.


خواص این ماده برای مو ها گلیسیرین پوست سر شما را مرطوب و تغذیه می کند و علائم مربوط به شوره سر را از بین می برد این ماده همچنین در تعدادی از محصولات مراقبت از پوست برای کمک به درمان خشکی پوست است.فاده می شود.این ماده برای تغذیه و حالت دادن به موها است.فاده می شود و آن را نرم و بدون وز شدن می کند. همچنین می توان آن را با نرم کننده مخلوط کمنید تا به حفظ رطوبت در مو کمک کند و آنها را تغذیه نماید.همچننی این ماده دارای خواص ضد میکروبی است. که می تواند به درمان خارش که به دلیل خشکی یا شوره سر رخ می دهد کمک کند و پوست سر را مرطوب نماید. همین دلایل باعث شده است. تا نام این ماده را در اغلب محصولات غذایی مشاهده کنید

آلفرد نوبل (Alfred Nobel) در سال ۸ با تولید نیتروگلیسیرین حاصل از واکنش گلیسیرین و نیتریک اسید در حضور سولفوریک اسید به عنوان کاتالیزور همانطور که در شکل نشان داده شده است. و است.فاده از آن در دینامیت با قدرت انفجاری بسیار بالا، گلیسیرین را به ماده‌ای با ارزش در تجارت جهانی به خصوص تجارت تسلیحاتی تبدیل کرد.

از آنجا که گلیسیرین به عنوان ماده با جذب بالای آب شناخته شده است.، به هنگام کار با آن می بایست نکات ایمنی را رعایت نمود. زیرا این ماده می تواند باعث تحریک چشم ها، بینی و حتی ریه ها به مقدار بسیار جزئی شود. درصورتی که گلیسرول در تماس با این بافت ها قرار بگیرد می تواند رطوبت آن ها را جذب و خشکی آن ها را ایجاد کند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در پردیس