یدات پتاسیم در رباط کریم ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium iodine-1
Potassium iodine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای تهیه یخ در فصول بهار و تابستان از چند قرن گذشته در برخی از مناطق کشور انبارها و کارگاه‌های یخ ابداع و ساخته می‌شد تا یخ مورد نیاز ساکنین این مناطق از این طریق تأمین شود. این انبارهای یخی بصورت مخروطی شکل و همانند یک کله قند از خشت و گل با ارتفاع تا متر ساخته می‌شد. در فصل زمستان در داخل چاله بزرگ به وجود آمده، آب را رها نموده و سپس ورودی و کلیه محفظه‌های آن‌ها بطور کامل مسدود می‌شد و به تدریج با فرا رسیدن فصول بهار و تابستان و گرم شدن هوا یخ‌های قطور تولید شده در یخچال مورد است.فاده قرار می‌گرفت.

لازم به ذکر است. که این انبارها در دوران‌های زندیه و قاجاریه در ایران بیشتر ساخته شد و در رباط کریم برای تامین یخ این منطقه و کاروانیان سه انبار یخی در فواصل مختلف وجود داشت که در اصطلاح محلی به یخچال معروف بودند. از این انبارها تا حدود سال پیش نیز است.فاده می‌شده است. که با جایگزین شدن یخچال‌های برقی این انبارها عملاً است.فاده خود را از دست دادند.

در سال ربات کریم نیز از شهریار منفک و مستقل گردید. محله‌های رباط کریم در دو بخش مرکزی و بخش گلستان قرار دارند. محله‌های چهار دهستان، اسماعیل آباد و میمنت در بخش گلستان و محله‌های دهستان امامزاده ابوطالب و منجیل آباد در بخش مرکزی قرار دارند. اسن شهرستان مجموعاً دارای پارچه آبادی است. که روستای آن خالی از سکنه و روستای دیگر دارای سکنه هستند. جمعیت روستاهای رباط کریم بالغ بر نفر و تعداد خانوار روستایی آن به خانوار می‌رسد. شهرهای تابعه شهرستان رباط کریم به غیر از رباط کریم که مرکز شهرستان است. شامل نسیم شهر و گلستان است..


شركت تعاونی آق آلتين شيمی در سال در ابتدا با هدف توليد پتاسيم يديد و پتاسيم يدات تاسيس گرديد. با توجه به عدم توليد اين ترکیبات در داخل كشور و نياز مبرم صنايع مختلف به اين محصولات، اين شركت تصميم گرفت با توليد پتاسيم يديد و پتاسيم يدات با است.فاده از متخصصین مجرب، در سطح كيفيت بالا و مطابق با است.اندارد هاي شناخته شده براي صنايع غذايي و دارويي، نيازهاي داخلی را برآورده نمايد.

مصرف بیش از اندازه این ترکیب شیمیایی باعث به وجود آمدن واکنش های آلرژیک مانند بثورات پوستی، تورم غدد بزاقی که بیشتر در اطراف صورت و گردن قرار دارند، سردرد، خس خس سینه یا سرفه می شود. همچنین ناراحتی معده، احساس ضعف، اختلال در چشایی از جمله طعم فلزی در دهان و تداخل در عملکرد غده تیروئید که می تواند منجر به فعالیت بیش از حد یا کم کاری شود از عوارض و مضرات یدات پتاسیم است..

ممکن است. در جذب ید از غده تیروئید اختلال ایجاد کند و آن را بزرگ کند. برخی منابع می ‌گویند که ید و ترکیبات ید حساس‌ کننده‌ های قوی هستند و تماس مکرر ممکن است. باعث درماتیت حساسیتی، ادم حنجره، بیماری سرم همراه با بزرگ شدن غدد لنفاوی، درد و تورم مفاصل شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در رباط کریم