یدات پتاسیم در شرق تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium iodine-1
Potassium iodine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران وسعت بسیار زیادی را از پایتخت در بر گرفته اند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، شهر تهران، شهری پهناور و وسیعی می باشد که مناطق بسیار زیادی را در درون خود جای داده است.. محله های شرق تهران  از جمله جاهایی است. که با شناخت با آن ها می توانید با بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق پایتخت آشنا شده و از آن ها دیدن کنید. در مطلب زیر، همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین معرفی تمامی آن ها پرداخته ایم. برای آشنایی بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید.

میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.

محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.


برای تهیه پتاسیم یدات از پتاسیم یدید، ابتدا گرم پتاسیم یدید را در سی سی آب مقطر حل می کنیم. در ظرف دیگری گرم پرمنگنات پتاسیم را در ۸ سی سی آب مقطر حل می کنیم. حالا محلول اول را در ظرف محلول دوم خالی می کنیم. رنگ محلول از بنفش تیره به قهوه ای تیره تبدیل می شود. حالا ظرف حاوی محلول حرارت داده و فیلتر می کنیم تا پتاسیم یدات جدا شود.

این ترکیب را می توان به روش های مختلفی سنتز نمود، اما یکی از ساده ترین راه های تهیه آن ترکیب پتاسیم هیدروکسید با یدیک اسید می باشد. پتاسیم یدات در زمینه یددار کردن نمک خوراکی، تهیه مکمل های غذایی، ساخت شیر خشک و به عنوان یک ماده افزودنی برای پخت نان و شیرینی کاربرد دارد.

پزشکان برای جلوگیری از بروز چنین مسئله ای پس از درمان با ید رادیواکتیو، از قرص پتاسیم یدید و پتاسیم یدات است.فاده می کنند که شکل بی ضرر از عنصر ید هستند و جذب آن ها توسط غده تیروئید خطری را متوجه بدن نمی سازد. گرچه است.فاده از پتاسیم یدید به صورت قرص رایج تر است.؛ اما پتاسیم یدات در گرما و محیط های مرطوب طول عمر بالاتری را از خود نشان می دهد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شرق تهران