یدات پتاسیم در شمال تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium iodine-1
Potassium iodine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شمال تهران علاوه بر قرار داشتن در مناطقی که در مطالب بالا اشاره کردیم، در منطقه تهران نیز قرار دارند. دراین منطقه، که از شمال با بزرگ راه صدر و همچنین مدرس، از جنوب با همت و رسالت، از غرب به بزرگراه چمران و همچنین از شرق با خیابان پاسداران همسایگی دارد، تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریحی و گردشگری وجود دارد. همچنین محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند از جمله محبوب ترین محله های تهران می باشند و افراد بسیاری علاقه مند به زندگی در این مناطق هستند. این منطقه از محله های بسیار زیادی تشکیل شد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.

الهیه را می توان به عنوان مرز میان منطقه و قلمداد کرد که از جنوب به چهار راه پارک وی و از شمال به تجریش ختم می شود. این محله که در زمان پهلوی دوم با محدودیت های ساخت همراه بود امروزه در خود برج های بسیار بلندی را جای داده که به عنوان خانه های لوکس و لاکچری شناخته می شود. این منطقه در اواخر حکومت قاجاریه با اسم خورآذین شناخته می شده است. که در خود یک کارخانه کبریت سازی را نیز جای داده بود. امروزه وجود مجتمع های تجاری متنوع و سفارت های کشورهای اروپایی این منطقه را خاص کرده است..

هر چند که بافت قدیمی و کلنگی شمال تهران به سرعت درحال بازسازی است. و اکثر خانه ها قدیمی جای خود را به برج باغ های مرتفع و مجلل داده اند ، اما هنوز هم با کمی گشت و گذار در شمال تهران به خانه های قدیمی برمیخوریم .مالکان این منازل پس از قطعی شدن تصمیم خود در باره تخریب و نوسازی منزل ، آنرا در


ممکن است. در جذب ید از غده تیروئید اختلال ایجاد کند و آن را بزرگ کند. برخی منابع می ‌گویند که ید و ترکیبات ید حساس‌ کننده‌ های قوی هستند و تماس مکرر ممکن است. باعث درماتیت حساسیتی، ادم حنجره، بیماری سرم همراه با بزرگ شدن غدد لنفاوی، درد و تورم مفاصل شود.

پزشکان برای جلوگیری از بروز چنین مسئله ای پس از درمان با ید رادیواکتیو، از قرص پتاسیم یدید و پتاسیم یدات است.فاده می کنند که شکل بی ضرر از عنصر ید هستند و جذب آن ها توسط غده تیروئید خطری را متوجه بدن نمی سازد. گرچه است.فاده از پتاسیم یدید به صورت قرص رایج تر است.؛ اما پتاسیم یدات در گرما و محیط های مرطوب طول عمر بالاتری را از خود نشان می دهد.

برای تهیه پتاسیم یدات از پتاسیم یدید، ابتدا گرم پتاسیم یدید را در سی سی آب مقطر حل می کنیم. در ظرف دیگری گرم پرمنگنات پتاسیم را در ۸ سی سی آب مقطر حل می کنیم. حالا محلول اول را در ظرف محلول دوم خالی می کنیم. رنگ محلول از بنفش تیره به قهوه ای تیره تبدیل می شود. حالا ظرف حاوی محلول حرارت داده و فیلتر می کنیم تا پتاسیم یدات جدا شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شمال تهران