یدات پتاسیم در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium iodine-1
Potassium iodine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


پتاسیم یدات یک نمک معدنی با فرمول شیمیایی KIO است.. این ماده در آب انحلال پذیر و در الکل انحلال ناپذیر است.. پتاسیم یدات در اثر واکنش ید با پتاسیم هیدروکسید تهیه می‌شود. این ماده پایدارتر از ید است.. پتاسیم یدات با افزایش دما تا درجه سانتی گراد، به صورت جزئی تجزیه می‌شود. این ماده معمولا به عنوان عامل اکسنده وارد واکنش می‌شود.

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید پتاسیم یدات از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است.. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید پتاسیم یدات، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان پتاسیم یدات را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید یدات پتاسیم با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.

پتاسیم یدید یک ترکیب یونی و یک نمک سفید است. که از یون های پتاسیم و ید تولید می شود. این ماده شیمیایی در ساختار کلرید سدیم متبلور می شود و به صورت صنعتی با تصفیه KOH با ید تولید می شود. پتاسیم یدید به صورت بلورهای مکعبی یا پودر یا دانه های سفید دیده می شود و اغلب طعم بسیار تلخ و شوری دارد. این ماده یکی از موثرترین و بی خطرترین داروهای مورد نیاز در یک سیستم بهداشتی است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک