یدات پتاسیم در شهریار ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium iodine-1
Potassium iodine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی، که با منظومه‌ی «حیدر بابایه سلام» و اشعاری چون «حالا چرا» و مناجات «علی ای همای رحمت» شناخته می‌شود، آن‌قدر در ادبیات ایران تأثیرگذار بوده که سالروز درگذشت وی در تقویم رسمی کشور به نام «روز شعر و ادب پارسی» نام‌گذاری شده است..

شهریار، یکی از به نام ترین و پرآوازه ترین شاعران معاصر ایرانی است. که نام اصلی آن سید محمدحسین بهجت تبریزی می باشد. است.اد شهریار، شعرهای عاشقانه بسیار زیبایی سروده است. که تا به اکنون زبانزد خاص و عام است. و برخی از ترانه سراها از تلفیق شعرهای ایشان است.فاده می کنند. شهرت شعرهای است.اد شهریار تا بدانجا بوده که است. روز شهریور را به نام او «روز شعر و ادب فارسی» نام گذاری کرده اند. به همین منظور گلچین اشعاری زیبا از است.اد شهریار را برایتان گرد آورده ایم.


این ترکیب را می توان به روش های مختلفی سنتز نمود، اما یکی از ساده ترین راه های تهیه آن ترکیب پتاسیم هیدروکسید با یدیک اسید می باشد. پتاسیم یدات در زمینه یددار کردن نمک خوراکی، تهیه مکمل های غذایی، ساخت شیر خشک و به عنوان یک ماده افزودنی برای پخت نان و شیرینی کاربرد دارد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش پتاسیم یدات را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است..

یدات پتاسیم اصلی ترین ترکیب شیمیایی است. که برای یددار کردن نمک های خوراکی است.فاده می شود. در مواد شیمیایی الکترونیکی مانند فیلترهای پلاریزاسیون، در مواد افزودنی غذایی، به عنوان منبع ید، در پردازش مواد شیمیایی برای سنتز مشتقات ید است.فاده می شود.همچنین در یدومتری در تولید دارو و در تجزیه و تحلیل آزمایش آرسنیک و روی نیز مورد است.فاده قرار می گیرد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهریار