یدات پتاسیم در چهاردانگه ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium iodate-1
Potassium iodate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.


هدف ما این است. که همراه با جامعه علمی جهانی، مقالات تخصصی و بروز علم شیمی و مواد را در اختیار اساتید، دانشجویان، دانش آموزان و پژوهشگران عزیز کشور قرار داده و از این طریق، دسترسی سریع به منابع علمی- تخصصی را برای شما خوبان فراهم نماییم.

سدیم کلرید، یک ترکیب یونی است. که از واکنش بین سدیم مذاب و گاز کلر بدست می آید. این واکنش همراه با تولید گرما و نور انجام می گیرد. در طی این واکنش یک الکترون از اتم های سدیم به اتمهای کلر منتقل می شود و هر دو به آرایش هشت تایی می رسند. در این فرآیند سدیم به کاتیون سدیم و کلر به آنیون کلرید تبدیل می شود. منبع اصلی تهیه سدیم کلرید معادن نمک می‌باشند، ولی از آب‌های شور (مانند دریاچه ارومیه) نیز قابل است.حصال است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در چهاردانگه