یدات پتاسیم در چهاردانگه ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium iodine-1
Potassium iodine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.


این دو ماده هردو نمک های پتاسیم هستند که اغلب به عنوان مکمل های غذایی به کار برده می شوند. یکی از کاربردهای مهم و همچنین تفاوت اصلی این دو ترکیب در فرآیند مسدود کردن تشعشعات است.. برای این کاربرد پتاسیم یدات موثرتر از پتاسیم یدید است. زیرا پتاسیم یدید ماندگاری ضعیفی در آب و هوای گرم و مرطوب دارد. پتاسیم یدات معمولا به دلیل توانایی این ماده در جلوگیری از تشعشات در مواقع کاملا ضروری شناخته شده است..

یدات پتاسیم خوراکی یک عامل اکسید کننده موثر است. که در صنایع غذایی کاربرد فراوانی دارد، به عنوان مثال، به عنوان یک تسریع کننده واکنش های تخمیر در خمیر نان که باعث می شود نان در هنگام پخت بالا بیاید و برای جلوگیری از کمبود ید در نمک خوراکی است.فاده می شود. همچنین به دلیل اینکه پایداری خوبی دارد اغلب به عنوان مکمل ید به کار برده می شود.

یدات پتاسیم اصلی ترین ترکیب شیمیایی است. که برای یددار کردن نمک های خوراکی است.فاده می شود. در مواد شیمیایی الکترونیکی مانند فیلترهای پلاریزاسیون، در مواد افزودنی غذایی، به عنوان منبع ید، در پردازش مواد شیمیایی برای سنتز مشتقات ید است.فاده می شود.همچنین در یدومتری در تولید دارو و در تجزیه و تحلیل آزمایش آرسنیک و روی نیز مورد است.فاده قرار می گیرد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در چهاردانگه