سیلیکون نسوز در اسلامشهر ( فروش )

Fireproof silicone-1
Fireproof silicone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



  تپه مافین آباد مربوط به هزاره ۵ و قبل از میلاد است. و در اسلامشهر، در حاشیه روستای مافین آباد اسلامشهر  ، جنوب شهرک قائمیه واقع شده و این اثر در تاریخ اسفند با شمارهٔ ثبت ۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. حفاریهای علمی و باستان شناسی انجام شده طی سالهای قبل از وجود آثاری مربوط به دوره پیش از تاریخ خبر می دهد . هرچند که آثار دوره اسلامی نیز در سطوح تپه مشاهده شده که به اهمیت این منطقه از نظر باستان شناسی اشاره دارد . سفالینه های به دست آمده به همراه دیگر آثار و اشیاع تاریخی این تپه را در شمار تپه های ارزشمند پیش از تاریخی ( هزاره چهارم و پنجم پیش از میلاد) قرار داده است. .

شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلام‌شهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . این شهرستان در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.

سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..


نسوز صنعت نوین با سال ها سابقه فعالیت در زمینه فروش انواع فراورده های نسوزبه مدیریت آقای رضایی فروش انواع فراورده های نسوز از جمله: نوار نسوز، پارچه نسوز، نخ (طناب ، پکینگ) نسوز، پکینگ های آب بندی، نمد صنعتی، ورق و فیبر نسوز، ورق سیلیکون و لاستیک صنعتی، میکا، بلنکت و عایق نسوز، واشر و ورق نسوز، ورق و میلگرد تفلون با بهترین قیمت نسبت به رقبا و بدون هرگونه واسطه محصول مورد نظر را برای شما عزیزان در هر جای کشور که باشید ارسال مینماید. جهت خرید و اطلاع از قیمت روز فراورده های نسوز با ما در تماس باشید.

نسوز صنعت نوین با سال ها سابقه در زمینه فراورده های نسوز فعالیت میکند جهت خرید و اطلاع از قیمت فروش فراورده های نسوز از جمله: نوار نسوز، پارچه نسوز، نخ (طناب ، پکینگ) نسوز، پکینگ های آب بندی، نمد صنعتی، ورق و فیبر نسوز، ورق سیلیکون و لاستیک صنعتی، میکا، بلنکت و عایق نسوز، واشر و ورق نسوز، ورق و میلگرد تفلون با ما در تماس باشید.

ورق سیلیکونی نسوز که برخی به آن لاستیک سیلیکونی یا لاستیک نسوز سیلیکونی می گویند. یکی از محصولات مهم و پرکاربرد در صنعت مواد نسوز می باشد. این محصول حاصل تلاش بسیاری از افراد در سراسر جهان برای ساخت محصولی است که دمای بالا و حرارت را به خوبی تحمل کند.



( فروش ) های دیگر در اسلامشهر