منسوجات نسوز در رودهن ( فروش )

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قدمت شهر رودهن به حدود سال قبل برمیگردد و به علت مهاجرت ترک تباران در دوران قاجار به این شهر، زبان مادری شهر رودهن، تاتی است.. به دلیل آب و هوای خوب و نزدیکی به شهر تهران در سالهای اخیر مردم بسیاری از شهرهای مختلف ایران از جمله مازندران، مشهد و&#; به این شهر مهاجرت نموده اند. همچنین وجود چندین دانشگاه مانند دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه آزاد اسلامی با حدود هزار دانشجو در این شهر منجر به رشد چشمگیر این شهر از لحاظ فرهنگی، علمی، آموزشی و اقتصادی شده است..

کمپ محمد داغی فضای سرسبزی در یکی از بالاترین نقاط شهر رودهن است.، به همین دلیل به آن بام رودهن نیز می‌گویند. در بام رودهن می‌توانید چشم‌اندازی از کل شهر داشته باشید و حتی شهرهای اطراف مثل پردیس و بومهن را نیز از آن بالا تماشا کنید. هوای پاک این نقطه از شهر در کنار امکانات رفاهی مانند کافه، رستوران، آلاچیق و فضاهای اختصاصی، گردشگران بسیاری را به آن جا می‌کشاند.

مهاجر‌پذیری رودهن، فرهنگ و آداب متفاوتی را در این شهر به وجود آورده است. و در مجموع ساکنان بومی این منطقه، از لحاظ گویش و آداب‌ و رسوم، در مقایسه با مناطق پیرامون خود فرهنگی خاص و بسیار متمایز دارند. این آداب و رسوم بیشتر در میان اقوام آذربایجانی که از ارومیه مهاجرت کرده‌اند، دیده می‌شود و جالب است. بدانید که، این قوم آذری، هم‌چنان بخشی از ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی خاص خود را حفظ نموده‌اند.


معمولا از درزگیرهای لاستیکی در درب ها و پنجره های دو جداره به منظور افزایش عایق بندی آن ها است.فاده می شود ، عایق بندی معمولا به جهت بهبود خواص حرارتی و صوتی انجام می شود به گونه ای که با قرار دادن این درزگیر ها معمولا عبور گرما و سرما و یا صدا از آن ها به شدت کاسته می شود .

واشر قطعه ای است. که برای درزگیری قطعات است.فاده می شود و برای قرار گرفتن بین دو یا چند سطح مانند دو طول لوله کشی ساخته می شود . واشر به منظور جلوگیری از نشت سیالات و مایعات در حالی که سیستم در معرض فشارهای مختلفی قرار دارد ، طراحی شده است. .

این محصول شامل توده ای از الیاف بلند و نسوز سرامیکی با توزیع جهات اتفاقی است.، جایگزین مناسب آزبست بوده و از کاربردهای آن می‌توان به اتصالات انبساطی ،تعمیرات اضطراری و فوری، درزبندی حرارتی دیواره‌های دیگ‌های بخار و کوره‌ها و کاربرد در ساخت مواد کامپوزیتی زمینه پلاستیکی و رزینی اشاره نمود.



( فروش ) های دیگر در رودهن