منسوجات نسوز در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش )

Fireproof textiles-1
Fireproof textiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

بلور نوري تازه ، دكمه صدفي ايران ، هوا فضايي درنا ، كوره هاي صنعتي ايران ، تجهيزات نفت ، فولاد بست ايرانيان ، كارگلاس ، لاستيك سازي عنايت ، بهسازين تهران ، صنايع شير ايران ، پويا خودرو، فولاد فام ، بهار پرديس محمود ، تعاوني سلامت ياران بهار ،  پيشگامان نسوج و بافت خاورميانه ،  صنايع غذايي ايوب خاورميانه ، بازرگاني نوآوران ميوه خاورميانه ، ونوس شيشه ، نيمه هادي عماد ، جهان كريستال ، لوح زرين نيكان ، سيلون صنايع پوشاك عالي مقام ، پاك برنز ،  نماسازان امروز، سان الكترونيك شهير (SONY)، مجموعه سرمايه گذاري عظام&#;

این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..


نخ نسوز یک اصطلاح کلی برای نامیدن الیافی است. که مقاومت حرارتی بالایی دارند . این الیاف در برخی از موارد در مقطع مربعی شکل بافته میشوند . این مدل شکل جهت آب بندی طراحی می شود . اما پرکاربرد ترین شکل نخ نسوز ؛ مقطع دایره ای شکل است. . از نخ نسوز برای تولید انواع پارچه است.فاده میشود .

پکینگ گروهی از نخ نسوز به حساب می آید که در بافت مربعی و مخروطی شکل گرفته اند . ساختار مربعی شکل پکینگ معمولا برای ایجاد است.حکام مکانیکی می باشد . اما دلیل دیگری که مربع شکل بودن مقطع این پکینگ را پوشش میدهد ؛ بحث آب بندی است. .

پودر میکا یک ماده معدنی است. که متناسب با رنگ های مختلفی که دارد با نام های متفاوتی آن را مینامند. مثلا به میکای سیاه لپیدولیت و به میکای سفید فلوگوپیت میگویند. این پودر را برای است.فاده به صورت ورق تبدیل کرده و از آن است.فاده میکند.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد