میکا در شرق تهران ( فروش )

Mika-1
Mika-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران در مناطق دیگری از جمله منطقه قرار دارند. به طور کلی می توان گفت که این منطقه از محله دیگر تشکیل شده است. که هر کدام از این محله های شرق تهران ویژگی های مخصوص به خود و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی متفاوتی دارند. این منطقه، از مهم ترین محله های شرق تهران بوده و با آشنایی با آن می توانید از زیباترین جاذبه های گردشگری پایتخت دیدن کرده و با بهترین جاهای دیدنی شرق تهران آشنا شوید. 

یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.

به طور کلی می توان گفت که منطقه تهران، از محله تشیل شده است.. این محله های شرق تهران هر کدام در بخش های مختلفی از این منطقه قرار دارند و در نتیجه، جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی را نیز در درون خود قرار داده اند. اما از جمله محله های شرق شهر تهران که در منطقه قرار دارند می توان به: تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلواز پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، و همچنین مهران اشاره کرد. محله های شرق تهران واقع در منطقه با داشتن موقعیت های مختلف و جاذبه های گردشگری متفاوت، افراد بسیاری را به سمت خود جذب می کنند و محله های شرق تهران همیشه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به قصد گشت و گذار و تفریح به پایتخت می آیند هستند.


میکا یک ماده معدنی می باشد.که کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف پیدا کرده است..مقاومت حرارتی و مقاومت الکتریکی بالا دو خاصیت مهم میکا می باشند.که سبب گشته این ماده معدنی در صنایع عایق بندی حرارتی و الکتریکی کار بردهای فراوانی پیدا نماید. موارد است.فاده میکا متفاوت هستند.و میتوان از آن در صنایع گوناگون بهره برد.با تبدیل آن به ورقه میتوان از ورق میکا در شیشه پنجره ها است.فاده کرد.میکا نسبت به افت و خیز دما تحمل بالایی دارد .و برای ساخت خانه های سبز بسیار کاربرد دارد.

این ماده معدنی به دلیل داشتن خاصیت دی الکتریک، عایق بودن و تحمل گرما در وسایل برقی به کار می رود. علاوه بر آن در وسایل گرمایشی مانند صفحات داغ، آهن آلات لحیم کاری دستگاه های کنترل مانند تنظیم کننده ها، جعبه های مقاومت، فشار سنج و در تجهیزات روشنایی مانند چراغ های نئونی، لامپ های رشته ای، الکترود ها و &#; به کار می رود.

ویژگی دی الکتریک بودن، توانایی یک ماده برای تحمل ولتاژ بالا بدون آن که خللی در عملکرد دستگاه ایجاد نماید است.. همچنین از قدرت دی الکتریک بسیار خوبی برخوردار است. و عایق مناسبی می باشد و از مقاومت الکتریکی بالایی نیز برخوردار است..



( فروش ) های دیگر در شرق تهران