میکا در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش )

Mika-1
Mika-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.

چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با


همچنین در عناصر رنگی به کار رفته در درها و پنجره ها از آن بهره میبرند.پودر سفید میکا در فرمولهای ساخت خمیر دندان است.فاده می شود. میکا نام مواد معدنی است. که به گروهی از مواد معدنی اطلاق می شود، که به طور فیزیکی و شیمیایی مشابه هستند. میکا نسبتا سبک و نرم است.، و ورق ها و دانه های میکا انعطاف پذیر هستند . میکا مقاوم در برابر حرارت است. و جریان الکتریسیته را هدایت نمی کند.

الکترودها معمولا از مواد مبتنی بر کربن و میکا ساخته می شوند. ماده میکا که دور تا دور مفتول الکترود را پوشانده، منجر به پایداری قوس الکتریکی در فرآیند جوشکاری می شود. علاوه بر این میکا باعث به وجود آوردن گاز نگه دارنده و ایجاد سرباره می شود. همچنین به افزایش زمان خنک سازی جوش هم کمک می کند. در نتیجه مانع از اکسید شدن فلز می شود.

شركت مهندسي میکا صنعت آسیا در شهریور ماه سال جهت ارائه خدمات مشاوره، طراحی و ساخت بردهای الکترونیکی، طراحی و ساخت تجهیزات و نرم افزارهای مبتنی بر تکنولوژی IOT، خدمات مشاوره، طراحی و تولید نرم افزارهای خاص تاسيس گرديد. ماموريت ابن شرکت ارائه بهترين پيشنهادات و راه حل ها به کارفرمايان، پيمانکاران و مشاوران در زمینه طراحی و تولید تجهیزات الکترونیکی و نرم افزارهای مرتبط با پروژه های خشکی(on-shore) و فراساحلی ( off-shore) مبتنی بر روشهای روز دنیا است..



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه