میکا در غرب تهران ( فروش )

Mika-1
Mika-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



جالب است. بدانید که منطقه به عنوان توریستی ترین منطقه شهر تهران می باشد که روز به روز بر میزان جاذبه های تفریحی و گردشگری آن افزایش می یابد. در واقع برخی از جاذبه های گردشگری که در این منطقه وجود دارند شهرتی جهانی داشته و از سایر کشور های جهان برای گردش و بازدید از این مناطق دیدنی به پایتخت می آیند و چندین روز را در این منطقه به گشت و گذار می پردازند. اما در ادامه به معرفی محبوب ترین جاذبه های گردشگری در منطقه پرداخته ایم.

خیابان ستارخان، خیابان دریان نو، خیابان پاتریس لومومبا، خیابان بهبودی، خیابان سازمان آب، خیابان نصرت، خیابان حبیب‌الله و خیابان شادمهر از مهم‌ترین خیابان‌های محله ستارخان هستند. ستارخان از شرق به جمشیدیه، از شمال به محله گیشا، از غرب به محله طرشت و جنوب به منطقه امیرآباد محدود می‌شود.

منطقه ای که از میدان صادقیه شروع شده و تا اتوبان باکری نیز ادامه دارد. این منطقه که قدمت آن به بیش از سال می رسد به عنوان بورس غذا و رستوران داران نیز به حساب می آید و از نظر امکانات در سطح بسیار بالایی قرار دارد. بسیاری از افراد محله بلوار فردوس را به عنوان یکی از بهترین مناطق غرب تهران به حساب می آورند.


فلوگوپایت، مسکویت، بیوتیت سیاه و سفید و قهوه ای ، لپدولیت.میکا مسکویت و فلوگوپایت از پر مصرف ترین ها هستند. برای مثال در سال ۸ در ایالت متحده نزدیک به۸ تن از میکا مصرف شده است.. همچنین در مراسم سنتی ژاپن(KODO) برای سوزاندن بخور از یک مربع کوچک از جنس ورق میکا است.فاده می شود که این ورق میکا در بالای یک مخروط ساخته شده از خاکستر سفید که شامل یک قطعه زغال سنگ برای سوزاندن بخور است. ، قرار داده می شود. ورق میکا به عنوان جداکننده منبع گرما (زغال سنگ)و بخور قرار می گیرد تا عطر بخور بدون سوزاندن آن به کمک ورق میکا گسترش یابد . ورق میکا عمدتا در صنایع الکترونیکی و الکتریکی است.فاده می شود.

شركت مهندسي میکا صنعت آسیا در شهریور ماه سال جهت ارائه خدمات مشاوره، طراحی و ساخت بردهای الکترونیکی، طراحی و ساخت تجهیزات و نرم افزارهای مبتنی بر تکنولوژی IOT، خدمات مشاوره، طراحی و تولید نرم افزارهای خاص تاسيس گرديد. ماموريت ابن شرکت ارائه بهترين پيشنهادات و راه حل ها به کارفرمايان، پيمانکاران و مشاوران در زمینه طراحی و تولید تجهیزات الکترونیکی و نرم افزارهای مرتبط با پروژه های خشکی(on-shore) و فراساحلی ( off-shore) مبتنی بر روشهای روز دنیا است..

این طراحی منحصر به فرد ثبت شده به طور خاص برای میکا صنعت طراحی شده است. و اولین رولیک آلومینیومی است. که به طور خاص برای غلطک های مهندسی و ثبت شده است.. این رولیک های صنعتی کاربردهای گوناگونی دارد که به طور مفصل به آنها می پردازیم.



( فروش ) های دیگر در غرب تهران