پکینگ آب بندی در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Sealing packing-1
Sealing packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نوع ساخت‌و‌ساز این شله‌ها یا کلبه‌های پیست دیزین به گونه‌ای بوده که راه دسترسی اتومبیل به آن کاملا وجود دارد. البته این کلبه‌ها به خاطر تعداد زیاد مسافران به دیزین در روزهای آخر هفته، کمتر از روز رزرو داده نمی‌شوند. اجاره این کلبه‌ها از شبی میلیون تومان شروع می‌شود.

فرق تله کابین با انواع تله‌های موجود در پیست اسکی دیزین این است. که به جای نیمکت‌های ساده و شناور در آسمان، شما در ارتفاعات چندین متری روی صندلی‌های خود در کابین‌هایی نشسته‌اید که از ایستگاهی به ایستگاه دیگر که ویژگی‌های متفاوتی به لحاظ ارتفاع و دسترسی دارند می‌روید.

در مجموعه پیست اسکی دیزین، تله‌کابین وجود دارند که هرکدام، مسیرهای مهمی را تشکیل می‌دهند. شاله، با ۸ متر ارتفاع و ۵ متر طول، مسیری است. که دفتر مدیریت را به رستوران شاله وصل می‌کند. تله‌کابین قله با متر ارتفاع و ۵ متر طول، در وسط پیست قرار گرفته است. و به قله می‌رسد.


پکینگ تفلون خالص (PTFE Packing) بافته شده از نخ تفلون خالص به صورت نوار منعطف در سطح مقطع مربع می باشد که به عنوان آببند، کاربرد وسیعی در صنایع مختلف صنایع شیر سازی و پمپ سازی دارد. مقاومت حرارتی از &#; ۸ تا + درجه سانتیگراد؛ مقاومت شیمیایی از PH تا و ضریب اصطکاک بسیار پایین از خصوصیات این محصول می باشد.

پکیج های آب بندی در صنعت گوناگون شیرآلات و پمپ ها و همچنین سانتریفیوژها، شیرآلات صنعتی، میکسرها، لوله ها، پمپ ها، صنایع برق و ... کاربرد فراوانی دارند. , بسته بندی گرافیت , بسته بندی فایبرگلاس , بسته بندی سرامیکی با دمای بالا ...

این پکینگ ها از الیاف آزبست بافته می شوند و به روغن و گرافیت آغشته می شوند. این پکینگ اغلب در پمپ ها، شیرآلات صنعتی، صنایع نفتی و در محیط هایی که با فشار متوسط و بخار کار می کنند به کار گرفته می شوند ودر انواع ساده و سیم دار عرضه می شوند. نوع سیم دار آن مسلح به سیم های مسیف سیم اینکنل و سیم است.نلس است.یل می باشند که به مقاومت مکانیکی این پکینگ ها می افزایند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین