فروش موتور برق در اسلامشهر

electric engine-1
electric engine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در فاصله ۵ متری جنوب غرب روستای جعفرآباد جنگل شهرستان اسلامشهر مجموعه ای از سازه های معماری , خدماتی در کنار یکدیگر و به فاصله بسیار نزدیک قرار گرفته اند . شاید کمتر نقطه ای از نظر باستان شناسی یافت شود که چنین ویژگی داشته باشد .

یکی از محوطه های باستانی اسلامشهر، تپه مافین آباد است. که قدمت آن به هزار سال پیش از میلاد میرسد و دیگری تپه نظام آباد است. که بیش از هفت هزار سال قدمت دارند و از شاخص های تمدن قبل از اسلام به شمار می روند. تا کنون حدود اثر باستانی از این شهرستان در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است..

  حضرت امامزاده عقیل (ع)از نوادگان حضرت عباس بن علی بن ابی طالب (ع) است. .بقعه او در خیابان شهید مدنی اسلام شهر واقع شده است. .بنای بقعه در مساحتی حدود متر مربع قرار دارد .پلان بنا مستطیل شکل دارای گنبدی خشتی است. .نمای بیرونی بقعه با کاشیهای معرق آبی ،زرد و فیروزه ای رنگ پوشیده شده و بر روی کاشیها کتیبه های زیادی به خط کوفی و نستعلیق کتیبه های زیادی به خط کوفی و نستعلیق وجود دارد .ضریح مشبک روی مرقد درسال در اصفهان ساخته شده و در حرم مطهر نصب گردیده است. . اصالت بنای بقعه به دوره صفویه باز می گردد و در دوره های قاجاریه و معاصر نیز مورد مرمت قرار گرفته و قسمتهایی به آن افزوده شده است. .نام این بقعه در فهرست آثار تاریخی میراث فرهنگی است.ان تهران به ثبت رسیده است.


این شرکت با ارائه مشاوره فنی و تخصصی و همچنین خدمات پشتیبانی، نصب، راه اندازی و تعمیرات، صدور ضمانت اصالت کالاهای عرضه شده در بستر وب سایت اینترنتی آبیاران را نیز برعهده دارد تا اطمینان خاطر شما از بابت به‌کارگیری درست و مطلوب یک دستگاه موتور برق برای تامین مصارف موردنیازتان را برآورده سازد.

سلام وقت بخیر یک دیزل ژنراتور کیلووات (گازوئیل) برای کارگاه دارای دو عدد دینام تک فاز اسب + یک عدد یا اسب + نیم اسب پمپ آب، روزی میانگین ساعت کار، لطفا چند مورد دارای قیمت و کیفیت خوب معرفی کنید و هزینه ارسال و گارانتی و نمایندگی در مرکز است.ان؟ "البته دینام ها دو تا همزمان و بعد از یکی خاموش و دومی با سومی همزمان کار میکنه"

این موتورهای برق از قوی‌ترین و بزرگترین مدل‌ها به شمار می‌روند و سوخت مصرفی این دستگاه ها با گازوئیل است.. نیروی محرک این وسیله از یک موتور دیزلی تامین می‌شود. این مدل ها دارای سیستم خنک کاری آب خنک یا  هوا خنک هستند و طول عمر و توان کارکرد بیشتری نسبت به انواع گازسوز و بنزینی دارند. از



( فروش ) های دیگر