فروش موتور برق در بازار لاله زار

electric engine-1
electric engine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سوخت موتور برق های دیزلی خنک تر از بنزین می سوزند، بنابراین حرارت و سایش قطعات موتور را کاهش می دهد. قدرت تولیدی ژنراتور های دیزلی با توجه به نوع سوخت و احتراق آنها می تواند باعث افزایش راندمان و انرژی بیشتر شود. توصیه می شود با توجه به کاهش عمر قطعات موتور برق ها به مرور زمان از خرید موتور برق صنعتی دست دوم خودداری کنید.

در این بخش قصد داریم تا موتور برق‌‌ های موجود در بازار را از لحاظ نوع سوخت مصرفی، طبقه بندی نماییم تا شما بتوانید با توجه به مزایا و معایبی که هر یک از این دستگاه ها دارند، بهترین نوع آن را با توجه به مکان است.فاده و نوع نیاز خود انتخاب و خریداری نمایید. به طور کلی از نظر سوخت مصرفی، موتور برق به سه دسته بنزینی، دیزلی و گازسوز تقسیم می‌شود که در ادامه به بررسی هریک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

سلام، من یک دستگاه موتور برق بنزین هیوندای ۵ آکبند دارم و می خوام یک دستگاه موتور دیزلی برای مصرف معمولی منزل شامل یخچال ساید، کولر آبی ۵۵، پکیج و چند لامپ روشنایی تهیه کنم. ممنون می شم هم مدل مناسب و مقرون به صرفه را معرفی کنید. همچنین بفرمایید امکان تعویض موتور موجود بنده، با مورد پیشنهادی شما وجود دارد یا نه؟ با سپاس.



( فروش ) های دیگر