مشاوره و اجرا موتور برق در بهارستان

electric engine-1
electric engine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

بهارستان در کیلومتری جنوب شرق اصفهان و در مسیر جاده اصفهان-شیراز قرار دارد.شهر بهارستان موقعیت بسیار عالی که در کنار جاده اصفهان به شیراز وکنار گذر شرق اصفهان هست وتا سال مترو افتتاح می شود وآب وهوای عالی دارد باآینده درخشان رو به پیشرفت

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:


سلام ابتدا تشکر می کنم به خاطر اینکه با صبر و حوصله پاسخ مخاطبان رو می دهید. فرمودید همه موتور برق ها دارای avr می باشند اما آیا avr همه مدل ها قابل اطمینان هست؟ اگر در برخی مدل ها از avr بی کیفیت و نامطمئن است.فاده شده باشد، چه کار باید کرد؟ در صورت درست کار نکردن avr، آیا محافظ های برق می توانند از صدمه دیدن دستگاه های برقی جلوگیری کنند؟ تا اونجا که بنده اطلاع دارم دور موتورهای بنزینی به مرور زمان اندکی کُند می شود و در نتیجه فرکانس هم کاهش پیدا می کند، برای حل این مشکل چه باید کرد؟

زمانی که صحبت از طبقه بندی موتور برق براساس اندازه می شود به توان تولید برق و ابعاد ظاهری و حتی نوع کاربری دستگاه و طراحی ظاهری آن توجه می شود. موتور برق را می توان بر حسب اندازه در سه گروه کوچک، متوسط و بزرگ طبقه بندی کرد. برحسب توان تولید برق و نوع کاربری نیز با دو گروه موتور برق قوی و موتور برق خانگی مواجه ایم که موتوربرق قوی در بخش صنایع مورد است.فاده قرار می گیرد. برای است.فاده در مسافرت و کمپ های تفریحی نیز با نوع دیگری از موتور برق مواجه ایم که کیفی نام دارد.

موتور برقی که قابلیت تنظیم مصرف سوخت را داشته باشد، به راحتی می‌تواند میزان جریان سوخت ورودی را کنترل کند که داشتن این قابلیت باعث صرفه‌جویی در مصرف سوخت، کاهش هزینه‌ها، کاهش میزان آلودگی محیط زیست و نهایتا افزایش عمر دستگاه می‌گردد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر