مشاوره و اجرا موتور برق در تهران

electric engine-1
electric engine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.

شهرداری تهران با چالش‌هایی نیز مواجهه است. از آن جمله در زمینه رفع مشکل‌های شهری اعم از ترافیکی و زیست‌محیطی و نیز فساد در بخش‌هایی از این نهاد شهری موضوع‌هایی‌ست که کم و بیش مورد توجه رسانه‌ها و افکار عمومی قرار گرفته‌است.

جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.


درود و تهنیت و ادب، احتراما قصد خرید یک دستگاه موتور برق از آن مرجع محترم را دارم. لطفا در بین اسامی ذیل هر کدام را مناسب می فرماید، مرحمتا نحوه خرید و دریافت را اعلام و ارشاد بفرمایید: تایگر، آگرو، کنزاکس. ممنون و سپاسگزارم. کیومرث بتیانه، بازنشسته ارتش ساکن کرمانشاه.

سلام، وقت بخیر. چند تا سوال دارم ممنون می شم راهنمایی کنید. از این دستگاه ها برای تامین برق ماینر هم می شه است.فاده کرد؟ دائم کار هستند؟ موتور برق کاوا، برای یک ماینر آمپر و وات کافیه؟ معمولا موتور برق هر ساعت چقدر گازوئیل مصرف می کند؟ اگر آمپر موتور برق باشه و آمپر ماینر باشه، آیا موتور برق می تواند دستگاه ماینر آمپر را تامین کند؟ ببخشید طولانی شد. ممنون.

سلام دوست عزیز، در صورتی که سیال چاه، آب به همراه مقدار جزئی ماسه باشد، با توجه به ساینده بودن ماسه توصیه می شود از پمپ لجن کش است.فاده کنید تا آسیب کمتری به پروانه پمپ وارد شود. البته ماسه می تواند علاوه بر آسیب به پروانه، منجر به از بین رفتن سیل مکانیکی پمپ و به طبع آن باعث نفوذ آب به موتور و سوختن آن شود. در همین راستا توصیه می شود پمپ را با فاصله حداقل متری از ته چاه قرار دهید تا ماسه ته چاه را با خود بالا نکشد. است.فاده از پمپ لجن کش اینچ متری سه فاز محک با قدرت موتور اسب توصیه می شود و ژنراتور لازم است. حداقل کیلووات توان داشته باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر