مشاوره و اجرا موتور برق در جنوب تهران

electric engine-1
electric engine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در راستای برابری امکانات رفاهی در جنوب تهران ، خطوط اتوبوس رانی بسیاری برای جابجایی مسافران در سطح محله ها و پایانه های جنوب تهران راه اندازی شده است. . همچنین با پیگیری های مسئولین خدوم شهرداری تهران ، تعداد ایستگاه های متروی  جنوب تهران هم روز به روز درحال افزایش است. . از این رو میتوان کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی در جنوب تهران را مطلوب و قابل قبول خواند . 

خدمات رفاهی تنها به مراکز خرید یا گردشکری محدود نمیشود . برای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات شهری در جنوب تهران ، مسئولان اقدام به تاسیس انواع بیمارستان های عمومی و تخصصی در جنوب تهران کرده اند که در ادامه به معرفی تعدادی ازین مراکز درمانی میپردازیم . اکثر این بیمارستانها در سال های دور ساخته شده اند و امروزه مورد بازسازی قرار گرفته اند که معروفترین آنها عبارتند از : 

یکی از محله های جنوبی تهران که در منطقه قرار گرفته و از سال تاسیس شده ولی پیش از این بیشتر به عنوان نهم آبان شناخته می شده است.. علت نام گذاری این محله به عنوان آبان تولد فرزند محمد رضا پهلوی بوده ولی این محله پس از روز دانشجو نامگذاری شده است.. بسیاری از افراد این محله را به عنوان اولین بخشی از تهران قلمداد می کنند که قابلیت است.فاده از گاز طبیعی را برای ساکنین فراهم آورد.


اولین نکته مهم در این زمینه، انتخاب موتور با توان متناسب با نیاز شما می باشد، زیرا هر چقدر توان موتور برق بالاتر باشد، صدای آن نیز بیشتر است.. قرار دادن موتور برق در فاصله دورتر از محل است.فاده، قرار گیری موتور برق در سطوح نرم مانند چمن، خاک و سطحی پلاستیکی نیز در کاهش صدا تاثیر گذارند. است.فاده از موتور برق کانوپی دار و یا ساخت جعبه چوبی یا فلزی برای قرار دادن موتور برق یکی از بهترین روش های کاهش صدا می باشد.

این مکانیزم علاوه بر اینکه باید محفظه سیلند را خنک کند باید به خوبی سر سیلندر ها را خنک کاری کند زیرا تاثیر گزارترین قسمت از موتور بوده که گرمای انفجار داخل سیلندر را جذب کرده و از آنجایی که کربن روی سر سیلندر رسوب می کند و همان طور که می دانید کربن رسانای خوبی برای انتقال حرارت نیست پس این قسمت از موتور دارای اهمیت بالایی برخوردار است..

نسل جدید موتورهای برق را می توان با عنوان موتور برق اینورتری شناخت که انواع مختلفی دارند. این نوع موتورهای برق در سه سایز بزرگ، کوچک و متوسط تقسیم می شوند و به نسبت مدل موتورهای برق معمولی مصرف برق کمتری دارند و سر وصدای پایینی دارند. تولید جریان برق از طریق این نوع موتور برق پایدار است. و در موتور برق اینورتری پنل USB تعبیه شده است. که می توان از طریق آن موبایل و باتری را شارژ کرد. 



( مشاوره و اجرا ) های دیگر