فروش موتور برق در دماوند

electric engine-1
electric engine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


«دماوند و نهاوند شباهت زیادی به یکدیگر دارند: هر دو از دو کلمه ترکیب یافته و در کلمه وند در آخر شریک و یکسان می‌باشند، به‌علاوه در نام‌گذاری این دو آبادی دوری و نزدیکی را نسبت به جایی یا شهری میزان گرفته‌اند و آنچه که نزدیک بوده نهاوند و آن دیگری را دماوند گفته‌اند و نها یعنی پیش و روبرو و دما یعنی پشت و دنبال؛ بنابراین نهاوند یعنی شهر و آبادی یا قلعه ایستاده در پیش رو و دماوند یعنی شهر و آبادی یا قلعه ایستاده در دنبال و پشت»

نام دماوند به دو صورت دماوند و دنباوند ثبت شده است.. این کوه را با نام‌های کاملا متفاوت بیکنی و جبل لاجورد نیز معرفی کرده‌اند. در مورد دلیل نام‌گذاری دماوند در فرهنگ معین آمده است.: دم (دمه، بخار) + آوند = دماوند؛ دارای دمه و دود و بخار (آتشفشان).

در بخش پیدایش رودها در کتاب بندهش از البرز به عنوان نقطه پیدایش رودهای ایران یاد شده که از آن رودهای بسیار جاری شده‌است و به گوشه گوشه ایران گسترش یافته نام برده می‌شود و بیان می‌شود که رودی به سمت خراسان و رودی به سمت آسورستان و رودی به سمت دجله و رودی از سپاهان (اصفهان) به خوزستان و رودی به سمت دیلمان و رودی به سمت گرگان و رودی به سمت آذربایجان جاری شده‌است


کامینز یک برند آمریکایی است. که سابقه درخشانی در تولید انواع تجهیزات و ادوات ساختمانی و سنگین دارد. البته به طور خاص بخش زیادی از شهرت برند کامینز در ساخت موتور برق دیزل، بخاطر توانایی و دانش بالای این شرکت در ساخت موتورهای دیزل است.. محصولات این شرکت به دلیل قدرت بالای موتورهای آن در حدود کیلووات اغلب در صنایع بزرگ مورد است.فاده قرار می‌گیرند. این برند نیز در میان گران‌ترین و بهترین برند دیزل ژنراتور می‌باشد و از عمر و دوام طولانی برخوردار است..

با توجه به نرخ قیمت نسبتا بالای بنزین، توجه به میزان مصرف موتور برق بنزینی از نکات بسیار مهمی است. که باید به آن توجه کنید. همانطور که می‌دانید مدل های بنزینی دستگاه با کمک بنزین برق تولید می‌کنند و به همین دلیل و با توجه به قیمت بنزین، بهتر است. این مساله را به خوبی بررسی کنید.

سلام، لطفا بفرمایید تجهیزات آشپزخانه شما چه دستگاه هایی را شامل می شود و کولر گازی ها چند هزار می باشند. آیا کولر گازی ها اینورتری می باشند؟ همچنین توان پمپ است.خر را نیز ذکر بفرمایید. موتور برق ها قابلیت ساعت کار در روز را دارند.



( فروش ) های دیگر