مشاوره و اجرا موتور برق در دیزین

electric engine-1
electric engine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دیزین، علاوه بر پیست اسکی و تفریحات زمستانی، امکانات و تفریحات دیگری نیز دارد. هرکدام از این تفریحات برای سلیقه‌ها و آدم‌های متفاوتی مناسب است.؛ بنابراین نگران این نباشید که اگر به دیزین آمدید، قرار است. بیکار بمانید. در اینجا، با تک‌تک تفریحات این دهکده آشنا می‌شویم.

بهتر است. در مورد بهترین زمان رفتن به پیست اسکی دیزین اینطور بگوییم که اگر قصدتان اسکی‌کردن در برف و تجربه تفریحات برفی در سرمای ارتفاعات البرز است.، پیست دیزین تهران از اواخر پاییز (آذرماه) تا اوایل اردیبهشت‌ماه باز و قابل دسترس است.. اما در فصل تابستان نیز به دلیل هوای خنک و ارتفاعات سرسبز و مسابقات مختلفی مانند کایت‌سواری، دوچرخه‌سواری در کوهستان و تیراندازی و همچنین به دلیل آن که تنها پیست اسکی قابل دسترس در فصل تابستان است. گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

در تمام مدت فعالیت پیست اسکی یعنی از اوایل آذرماه تا اواخر اردیبهشت می‌توان برای است.فاده از پیست اسکی به دیزین رفت. اما همان طور که گفته شد پیست چمن نیز در فصل تابستان برای علاقه‌مندان دایر است.. کلاس‌های آموزش اسکی و هوای بسیار خنک و معتدل در فصل تابستان نیز دیزین را به دهکده چهار فصل توریستی تبدیل کرده است..


از حرارتی که توسط سوخت گازوئیل تولید می شود به صورت تقریبی حدودا درصد به کار مفید و درصد آن از اگزوز خارج و درصد آن به نیروی اصطحکاکی موتور تبدیل می شود. همان طور که عرض کردیم درجه حرارت محفظه احتراق حدودا  درجه سانتی گراد می باشد. پس درصد انرژی باقی مانده آزاد شده دمایی معادل  درجه است. که در صورت خارج نشدن باعث ذوب قطعات درونی مانند پیستون، سیلندر و حتی سوپاپ ها شده است..

یکی از پر اهمیت ترین اطلاعات مربوط به موتورهای برق و ژنراتورهای برق نوع سوختی است. که مصرف می کنند. نوع سوخت باعث به ما کمک می کند تا بتوانیم تقسیم بندی مناسبی برای انواع ژنراتور برق داشته باشیم. به صورت کلی موتورهای برق با نوع سوخت متفاوت در بازار شناخته و به فروش می رسند. در ادامه این مطلب با انواع موتور برق براساس نوع سوخت مصرفی بیشتر آشنا خواهید شد. 

باسلام، من یک موتور برق می خوام برای تامین ده رشته لامپ کم مصرف و یخچال و تلویزیون و لباسشویی، کلا مصارف یک خونه فقط، چه مدلی با چه قیمتی رو پیشنهاد می دید؟ درضمن فکر می کنید بین گازی و بنزینی و دیزلی کدوم برای مصرف مدنظر من بهتر باشه؟ باتشکر



( مشاوره و اجرا ) های دیگر