مشاوره و اجرا موتور برق در رودهن

electric engine-1
electric engine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


روستاهای رودهن از بهترین جاهای دیدنی این شهر هستند. روستاهای سرسبز و ییلاقی در شمال رودهن قرار دارند و مانند لواسانات دارای امکانات رفاهی برای پذیرایی از مسافران و گردشگران هستند. در این روستاها می‌توانید طبیعت‌گردی کنید و حسابی از حال و هوای شهر فاصله بگیرید. جالب است. بدانید که روستاهای رودهن از جمله آردینه، وسکاره و روستای جورد قدمتی هزار ساله دارند. حمام و خانه‌های تاریخی این روستاها جاذبه‌های تاریخی رودهن به حساب می‌آیند. در این بخش از معرفی رودهن توصیه می‌کنیم، اگر قصد سفر به این شهر را دارید، خوب است. قدری از مرکز آن فاصله بگیرید و به روستاهای اطراف شهر که طبیعتی بکر و دلفریب دارند، سر بزنید. این روستاها به دلیل همسایگی با آمل مازندران، بسیار خوش آب‌و‌هوا و سرسبز هستند و بافت قدیمی آن‌ها کاملا حفظ شده است..

رستوران ریحون دارای دو فضای متفاوت است.. فضای اول این رستوران، شامل میز و صندلی است. که با ترکیب معماری زیبا و دکوراسیون دوست‌داشتنی محیط رستوران را جذاب کرده است.. فضای دیگر رستوران ریحون که با نام لمکده شناخته می‌شود، بخش سنتی رستوران را شامل می‌شود و  در آن تخت‌های سنتی قرار گرفته است.. در منوی رستوران،  غذاهای ایرانی و فرنگی مشاهده می‌شود، اما غذاهای فرنگی تنها شامل است.یک‌های گوشت و مرغ، سالاد سزار، پاستا و میگو است..

رستوران لاله صحرا یکی از معروف‌ترین رستوران‌های رودهن است. و در واقع شهرت آن به‌دلیل مشتری مداری مطلوب، ارائه خدمات سرویس دهی مناسب و هم چنین سرو غذاهای ایرانی باکیفیت و لذیذ است..  دکوراسیون داخلی رستوران هم از محیطی شیک و دوست داشتنی با تزئینات زیبا و دیوارهایی مملو از نقش و نگار برخوردار است.. منوی غذایی رستوران هم شامل انواع غذاهای کبابی، چلوکباب‌ها، جوجه کباب‌ها، ماهی، زرشک پلو، باقالی پلو و غذاهای خورشتی است..


سلام جناب زارعی عزیز، کلیه موتور برق ها مجهز به AVR می باشند. برق شهری نیز دارای نوسان فرکانس خواهد بود. توصیه می شود برای اطمینان، در صورت است.فاده از وسایل حساسی مانند شارژر موبایل یا لپ تاپ، از محافظ برق است.فاده نمایید. اگر میزان توان مصرفی شما حدود کیلووات است.، از موتور برق اینورتری است.فاده نمایید.

این مدل از موتور‌های برق هم قابلیت حمل دارد اما وزنی معادل کیلوگرم دارد که بیشتر از دو مدل بالا ذکر شده است.. از این مدل موتورهای برق برای سایت های کارگاهی است.فاده می‌شود که بدون برق هستند و چراغ ها و پنکه ها و چندین ابزار برقی به آن متصل می‌شوند.

سلام، عرض ادب و خدا قوت، بزرگوار برای یک کولر گازی اسپلیت طرح شکاری به همراه یخچال فریزر سرهم، عدد لامپ، یک موتور پمپ آب . اسب، دوربین در باغ برای حدود الی ساعت در روز ترجیحا دیزلی چه موتور برقی را پیشنهاد می کنید. پیشاپیش از راهنمایی حضرتعالی و همکارانتان سپاسگزارم. در پناه خدا.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر