مشاوره و اجرا موتور برق در شرق تهران

electric engine-1
electric engine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند از محبوب ترین و شلوغ ترین مناطق پایتخت می باشند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، این منطقه از تهران دارای محله است.. از جمله مهم ترین محله های شرق تهران موجود در منطقه می توان به صد دستگاه، فلاح، هفده شهریور، نبرد، شهرابی، قصر فیروزه، آهنگران، مینای جنوبی، تاکسیرانی، پاسدار گمنام، شیوا، اندرزگو، شهید محلاتی، پرستار، آهنگ، افراسیابی شمالی، نبی اکرم، ابوذر، سیزده آبان، شکیب، فرزانه، سرآسیاب دولاب،  چهارصد دستگاه،  مینای شمالی، دژکام، جابری، شکوفه، آهنگ شرقی، اشاره کرد. جالب است. بدانید که یکی از معروف ترین محله های شرق تهران محله دروازه دولاب می باشد که در زمان های قدیم جزو دروازه های شهر تهران به شمار می آمد.

برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.


از موتوربرق دیزلی می توان همراه اسپیلت های گازی است.فاده کرد. اما نکات خیلی مهمی که حتما باید مورد توجه قرار بگیرندف قدرت کولر گازی و همچنین اینوتری بودن یا نبودن موتور برق است.. به عنوان مثال یک اسپلیت اینوتری در هنگام است.ارت به حدود آمپر برق نیاز دارد که در این حالت می توان از موتور برق دیزلی با توان کیلووات است.فاده کرد.

از موتور برق دیزلی، بیشتر در پروژه های کارگاهی و صنعتی جهت تولید برق مورد نیاز سرورهای ارتباطی و پایگاه داده ها است.فاده می شود. علاوه بر آن، از این دستگاه ها در صنایعی که قطع شدن برق خسارات جبران ناپذیری را برای کاربر ایجاد می کند؛ است.فاده می شود تا حین قطعی برق به صورت خودکار به مولد برق سوئیچ شود.

موتور برق گاز سوز طوری طراحی شده است. تا کم مصرف باشند و به کاهش آلودگی هوا کمک کنند. هزینه این نوع موتور برق یا ژنراتور برق نسبت به نوع بنزینی بسیار کمتر است.. موتور برق گاز سوز بی خطرتر نسبت به نوع دیگر خود است. و به دلیل گاز سوز بودن طول عمر بالاتری دارند. 



( مشاوره و اجرا ) های دیگر