فروش موتور برق در شمال تهران

electric engine-1
electric engine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است.. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است. و بسیاری از افراد سعی دارند پول خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان  داشته باشد. البته همیشه هم سودِ بیشتر، عامل انتخاب منطقه برای خرید یا اجاره خانه نیست و عواملی مانند میزان توسعه‌یافتگی، قیمت منطقه، آب‌وهوا و شرایط زیست‌محیطی نیز در انتخاب افراد تاثیر دارند؛ بنابراین برای خرید یا

محله الهیه تهران اولین مورد از لیست معروف ترین محله های شمال تهران است. که عموما آن را به عنوان یکی از محله‌های قدیمی و البته لاکچری پایتخت می‌شناسند، این محله از نظر منطقه بندی در ناحیه منطقه یک تهران قرار گرفته است.. این منطقه که جز مناطق لوکس و گران‌قیمت شمال شهر به حساب می‌آید در بخش‌های زیادی مورد بازسازی قرار گرفته است. اما باز هم نمی‌توان گفت که ساختمان‌های لوکس تمام بخش های این محله را به خود اختصاص داده‌اند. اگر بخواهیم محله الهیه تهران را از نظر موقعیت جغرافیایی بر روی نقشه شهر تهران بررسی کنیم باید گفت که این منطقه از سمت غرب تا خیابان ولیعصر، از شرق تا جاده قدیم شمیران و پل رومی، از شمال تا تجریش و ازجنوب تا پارک وی امتداد پیدا کرده است.. با این حساب محله الهیه تهرانم جز محله‌های بزرگی است. که وسعت زیادی از شهر را به خود اختصاص داده است.. 

میدان ونک را می توان به عنوان یکی از شاه راه های تهران که قلب تپنده آن نیز به حساب می آید معرفی کرد. این میدان بخش مرکزی تهران را به شمال آن متصل می کند و بخش اداری ، تجاری و مسکونی در یک منطقه قرار دارد. این محله که بیمارستان اصلی تهران را نیز در خود جای داده است. در نظر سنجی ها به عنوان مشهورترین محله تهران معرفی شده است.. در انتهای خیابان ملاصدرای ده ونک قرار دارد که بافت سنتی این محله را هنوز در خود حفظ کرده است..


سلام، من نیازمند یه موتور برق برای روشنایی پروژکتور وات، عدد لامپ وات همزمان روشن و عدد لامپ واتی شبی ساعت روشن است.. همچنین عدد دوربین از ساعت شب تا صبح روشن و تلویزیون شبی ساعت روشن است.. در ضمن همگی مصرف ها برای شب می باشد. چه موتور برق دیزلی نیازمندم؟ ممنون.

سلام جناب زارعی عزیز، کلیه موتور برق ها مجهز به AVR می باشند. برق شهری نیز دارای نوسان فرکانس خواهد بود. توصیه می شود برای اطمینان، در صورت است.فاده از وسایل حساسی مانند شارژر موبایل یا لپ تاپ، از محافظ برق است.فاده نمایید. اگر میزان توان مصرفی شما حدود کیلووات است.، از موتور برق اینورتری است.فاده نمایید.

سلام، وقت بخیر. چند تا سوال دارم ممنون می شم راهنمایی کنید. از این دستگاه ها برای تامین برق ماینر هم می شه است.فاده کرد؟ دائم کار هستند؟ موتور برق کاوا، برای یک ماینر آمپر و وات کافیه؟ معمولا موتور برق هر ساعت چقدر گازوئیل مصرف می کند؟ اگر آمپر موتور برق باشه و آمپر ماینر باشه، آیا موتور برق می تواند دستگاه ماینر آمپر را تامین کند؟ ببخشید طولانی شد. ممنون.



( فروش ) های دیگر