فروش موتور برق در شهرک صنعتی قرچک

electric engine-1
electric engine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


از طرف دیگر بیشتر انواع دیزل ژنراتور با خروجی برق سه فاز یعنی ولت ساخته شده‌اند و برای مصارف بالاتر از حد متوسط برای تامین جریان برق به کار گرفته می‌شوند. توان دیزل ژنراتور برحسب کاوا (کیلو ولت بر آمپر) و توان موتور برق بر حسب کیلووات محاسبه می شود.

سلام، ما برای یک مجتمع مسکونی ژنراتور برق اضطراری سه فاز نیاز داریم که آسانسور، بوستر پمپ آب و روشنایی پلکان و پارکینگ را تامین نماید. آسانسور مجهز به VF است.. قدرت الکتروموتور .۵ اسب بخار و بوستر پمپ با قدرت اسب بخار و سایر مصارف حدود کیلووات است.. ژنراتوری با توان حدود کیلوولت آمپر نیاز داریم و سیستم دیزل آب خنک و است.ارتردار انتخاب ماست. لطفا قیمت اعلام فرمایید و اگر تابلو خودکار برای این ظرفیت دارید، قیمت آن را هم بفرمایید. متشکرم.

در گذشته نه چندان دور کلیه موتوربرق‌های خوب و با کیفیت، ساخت کشورهای آمریکایی و غربی بوده‌اند ولی با گذشت زمان، شرکت‌های چینی به این عرصه ورود کردند و پس از مدتی، موفق به تولید محصولاتی با کیفیت شدند و گوی سبقت را از رقبا ربودند. به شکلی که دیگر کشورهای سازنده مجبور به ساخت و تولید محصولات خود در چین شدند. از طرفی با توجه به اینکه ما در کارخانجات داخلی تولید این دسته از دستگاه ها را نداریم تا روانه بازار کنیم مجبور به خرید از برند های خارجی هستیم. اگر بخواهیم از برند های غربی خرید کنیم از لحاظ قیمتی به صرفه نخواهد بود و می‌بایست از برند های شرقی و کشورهای ژاپن و کره و چین خرید کنیم.



( فروش ) های دیگر