مشاوره و اجرا موتور برق در شهرک صنعتی قرچک

electric engine-1
electric engine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


سلام، وقت بخیر. من یه موتور برق گازوییلی بی صدا می خوام که بتونم بابت چاه آب، چند لامپ، یخچال، تلویزیون و پمپ است.فاده کنم. می شه یه موتور برق مناسب و خوب پیشنهاد بدید؟ ضعیف نباشه و کشش داشته باشه که بتونه بابت تامین برق پیکور هم جواب بده.

موتور برق گازسوز صنعتی باید تست انتشار آلایندگی گاز های گلخانه ای و آزمایش کربوهیدرات گواهینامه است.اندارد بین المللی را داشته باشد. همچنین می توان گفت این دستگاه ها نسبت به سایر موتور برق ها از آلایندگی کمتری برخوردار هستند.

با سلام، وقت شما بخیر جناب مهندس گرامی. من یک دستگاه موتور برق می خواستم برای مغازه نانوایی جهت راه اندازی تنور برقی که دارای این قطعات برقی می باشد، مشعل وات، شیر برقی ۸ وات، اینورتر وات، موتور وات ( اسب)، تعداد لامپ و یک ترازو و همچنین یک دستگاه خمیر گیر .۵ آمپر که البته همزمان با بقیه موارد بالا روشن نیست. لطفا راهنمایی فرمایید چه دستگاهی با چه توانی مناسب کار ما هست که البته موتور برق با دوام و مناسبی باشد. سپاس فراوان از جنابعالی.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر